רשת מלונות פתאל משקיעה חצי מיליון דולר במיתוג

תהפוך את מותג המלונאות "לאונרדו" לבעל הפריסה הרחבה ביותר בארץ עם 16 מלונות ■ המהלך ילווה בקמפיין באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA

בעקבות רכישת 12 מלונות אזוריים משקיעה פתאל חצי מליון דולר במיתוג, והופכת את מותג המלונאות "לאונרדו" לבעל הפריסה הרחבה ביותר בארץ עם 16 מלונות.

המותג "לאונרדו" נוסד לפני כשנתיים במסגרת כניסתה של חברת פתאל לפעילות באירופה. כיום פרוש המותג ב-30 בתי-מלון בגרמניה, שוויץ ובלגיה.

לאחרונה הוכנס המותג גם לישראל, כשהוא מזוהה עם המלונות העירוניים של הרשת - בחיפה, בבאר-שבע, בתל-אביב וברמת-החי"ל, עם השקתו של מלון הבוטיק שבהקמתו הושקעו 40 מליון יורו.

הרחבת המותג בישראל תכלול את הכנסתו לחלק מהמלונות שנרכשו ולחלק מהמלונות הקיימים כיום ברשת פתאל.

מהלך המיתוג של הרשת ילווה בקמפיין באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA.