בנק הפועלים - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-2.8 מיליון שקל

המסר עובר וגם דביר: הקמפיין המוצלח של מזרחי-טפחות הביא השבוע לתחייה מחודשת בתקציבי הפרסום של הבנקים

הקמפיין היפה "להעביר את דביר" לבנק מזרחי-טפחות, שעשו ראובני-פרידן באופליין ו"לעומק התודעה" באינטרנט, מוכיח פעם נוספת את ההצלחה של האנשת פרסומות. ברגע שלוקחים דמות מעניינת ומזהים אותה באופן עקבי, הומוריסטי ומוצלח עם המותג - המותג בולט ואפילו מייצר העדפה. נקודה.

את זה מבינים כנראה גם בבנק הפועלים, שרשמו באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי הוצאה לפרסום של כ-2.8 מיליון שקל במחירים ריאליים (!) רק בשבוע האחרון, על הקמפיין שהחל בתחילת נובמבר: "מחוייבים לשני מיליון לקוחות".

גם בנק לאומי, שעלה בתחילת נובמבר עם מסר "הבנקאות הדיגיטלית", לא ממהר להיעלם מהזירה הפרסומית, וממשיך להפגין נוכחות באמצעות מקאן-אריקסון, עם הוצאה של 1.2 מיליון שקל בשבוע החולף.

תראו מה שדביר אחד מוצלח יכול לעשות.

אגב, את התובנה הזו הבינו כבר מזמן בלאומי קארד, שרצים כבר תקופה עם יובל סגל וקרן מור; בויזה כאל, שגייסה את שי אביבי; ב-012 סמייל שלא זזה בלי אייל קיציס; בדואר ישראל שממשיכים עם אלי ומריאנו בכל משרד פרסום בו מנוהל התקציב שלהם; בבנק הבינלאומי עם אסי כהן; בבנק דיסקונט עם מודי בר-און ועוד.

עוד השבוע, חדשות מגזרת הסלולר: סלקום, שממתגת את עצמה כחברת מדיה לכל דבר, בלטה בשבוע האחרון עם שירות מעניין, מבוסס מיקום: "המכ"מ". גיתם BBDO, שאחראים לפרסומת עם הוצאה ריאלית של כ-2 מיליון שקל, הציגו סרטון בו נבנה עולם סגור, קורץ לצעירים. המסר הוא: אל תעשה כלום, אנחנו כבר נמצא ונאתר עבורך את המסיבות וההופעות השוות במיוחד בסביבתך. השילוב של שירותים מבוססי מיקום טומן בחובו פוטנציאל אדיר עבור חברות הסלולר, ולהערכתי מדובר רק בקצה הקרחון.

השקעה בפרסום

1. בנק הפועלים - 2,812,187 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

2. סלקום - 2,067,308 שקל - באמצעות גיתם BBDO

3. תמי 4 PRIMO - כ-1,376,900 שקל - באמצעות אדלר חומסקי&ורשבסקי

4. מפעל הפיס (חישגד) - 1,217,250 שקל - באמצעות גיתם BBDO

5. בנק לאומי - 1,216,429 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

* במקרים בהם הופיעו מספר משרדי פרסום, נרשם בעל המחיר הגבוה מביניהם.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.