אילון זרמון: "נושא הפרידה מהדר גולדמן לא עומד על הפרק"

אמר את הדברים בעקבות הערכות בענף הפרסום לפיהן הוא שוקל להיפרד משותפו למשרד הפרסום, הדר גולדמן, שנחשד אתמול בתקיפה ואיומים על אחותו וגיסו של עופר נמרודי

אילון זרמון, שותפו למשרד הפרסום של הדר גולדמן, מבהיר היום (ג'): "באשר למידע כביכול שאני שוקל להיפרד מהדר גולדמן - מדובר בשמועה מצוצה מן האצבע, הנושא כלל לא עומד על הפרק".

זרמון אמר את הדברים בעקבות הערכות בענף הפרסום, לפיהן הוא שוקל להיפרד משותפו למשרד הפרסום, הדר גולדמן, שנחשד אתמול (ב') בתקיפה ואיומים.

כפי שפורסם אתמול לראשונה באתר האינטרנט של "גלובס", הדר גולדמן עוכב בסוף השבוע לחקירה לאחר שאיים לפי החשד על אחותו וגיסו של בעלי עיתון "מעריב" עופר נמרודי, אייל וסמדר רינות, זאת בעקבות סכסוך בין בני משפחה צעירים של שתי המשפחות בפייסבוק.

על-פי החשד הגיעו גולדמן ואשתו לבית משפחת רינות, מבעלי הכשרת היישוב, שם התפתח דו-שיח בין הצדדים, כשבסופו איים גולדמן. משטרה שהוזעקה למקום עיכבה את הדר גולדמן לחקירה.

לטענת לאה גולדמן, הדר, בעלה, היה כל העת במרחק של כ-5 מטרים מבני-הזוג רינות, ולא התקיים כל מגע פיזי ביניהם. למרות זא, הוגשה תלונה למשטרה בעוון תקיפה ואיומים.