הפרסומת ליוגורט מולר של טרה - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: yes של מקאן-אריקסון ורנו של גליקמן-נטלר-סמסונוב - בראש דירוג הפרסומות האהובות

הפרסומת ליוגורט מולר של טרה באמצעות יהושע TBWA היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע, עם שיעורי זכירה הנמוכים ב-40% מממוצע הזכירות החצי-שנתי העומד כעת על 11.2%. ברשימת הפרסומות האהובות מדורגת הפרסומת במקום השלישי.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת בהקשר זה כי התחרות בעולם מעדני החלב בכלל ובזירת מעדני החלב לילדים בפרט, מורגשת היטב גם בתחרות בתחום שמירה על תודעת הצרכנים למעדנים השונים. הפרסומות ליופלה שטוזים של תנובה ולגמדים של שטראוס מדורגות ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות.

הפרסומת ל-yes באמצעות מקאן-אריקסון היא הפרסומת האהובה ביותר זה השבוע השני ברציפות, עם שיעורי אהדה גבוהים בהשוואה לשבוע שעבר.

גם השבוע ניכר מאבק צמוד בין שני המקומות הראשונים ברשימת הפרסומות האהובות, כאשר שיעורי האהדה להם זכתה הפרסומת לרנו (באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב) נמוכים בהפרש זעום של פחות מ-0.5% משיעורי האהדה של הפרסומת של yes, המדורגת במקום הראשון ברשימת הפרסומות האהובות.

הפרסומת לויזה CAL באמצעות גלר-נסיס-פובליסיס היא הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע האחרון, עם השקעה של כ-1.5 מיליון דולר. למרות ההשקעה הנרחבת, הפרסומת ממוקמת במקום השביעי ברשימת הזכורות ובמקום החמישי ברשימת האהובות.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה במספרן ביחס לשבוע שעבר: 259 לעומת 238 בשבוע שעבר.

בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע חלה עלייה ביחס לשבוע שעבר: 34.1 מיליון דולר לעומת 33.3 מיליון בשבוע שעבר.

מולר