המחלבה הגרמנית תצטרף לגיוס בהיקף 2.5 מיליון דולר בסטארט-אפ יופיקס שיזם רונן לביא, הפועל תחת החממה של שטראוס ושל רשות החדשנות • בין המשקיעות הנוספות: קבוצת בל הצרפתית וחברת ליון-טרי האמריקאית
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין היונים של ביטוח ישיר הוא האהוב ביותר בשבוע האחרון ■ חצי מהפרסומות שהצליחו להתברג השבוע לטבלאות הן פרסומות של משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי
מולר פרופ 150 גרם של טרה - פער של 350% ■ אקטיביה של שטראוס - פער של 270% ■ בכיר לשעבר בענף החלב: "אין דבר שיכול להצדיק כאלה פערים"
אחרי הכרזת תנובה ושטראוס על הורדת המחיר של מוצרי החלב, טרה מפרסמת מחירון מוצרים חדש ■ לאחר ההוזלות צפויים להימשך מבצעי ההגדלות לפחות לעוד חודשיים
בטרה ושטראוס טוענים כי המיתוג מחדש של תנובה נכשל, בתנובה אומרים כי טרה לא עמדה ביעדים, ובשטראוס מאמינים כי המיתוג מחדש של דנונה הצליח למרות הירידה במכירות
מעולם לא היתה עדנה כזו לצרכנים בשוק החלב: מבצעים, מבצעים ועוד פעם מבצעי מחיר אגרסיביים, עשרות מיליוני שקלים לפרסום ומתחרה קטן אחד (טרה) שגרם לסחרור חסר תקדים ■ מי ימצמץ ראשון?
מצטרפת לעליות מחירים של מוצרי חברות אחרות בתחום ■ בין המוצרים שיתייקרו - גבינה צהובה, קוטג', מעדני טום וג'רי, יוגורט מולר ועוד
מחריפה התחרות בשוק החלב: תשלובת החלב של תנובה גיבשה תוכנית אסטרטגית חדשה על מנת להחזיר לעצמה את נתחי השוק שאיבדה ■ מעמיקה את המבצעים ברשתות השיווק
מישהו האמין שמשהו יאיים אי-פעם על 'ידיעות'? עכשיו נשמו עמוק וחשבו על שוק החלב והסלולר
המבצעים האגרסיביים הביאו לגידול בנתח השוק של טרה, שפגעה בתנובה בקטגוריות הליבה: חלב, גבינות לבנות וקוטג' ■ טרה נערכת לקרב ענקים בקטגוריית המעדנים מול שטראוס ובקטגוריית הגבינות הצהובות מול תנובה
יפעת בקרת פרסום: תקשורת סלולרית היא הענף השני בגודלו, ובמקום השלישי והרביעי מוצרי חשמל ובנקאות - שתי קטגוריות שגדלו בשנה החולפת
Muller White cheese תושק ב-5% וב-9% שומן באריזות של 250 גרם ■ ההשקה תלווה בקמפיין בהיקף 3 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: yes של מקאן-אריקסון ורנו של גליקמן-נטלר-סמסונוב - בראש דירוג הפרסומות האהובות
זאת מכיוון שההשקה בינואר השנה לא הביאה לשיפור משמעותי בנתח הכספי של שטראוס בקטגוריה
כישלונה של סדרת "מולר לייט" מפתיע במיוחד לאור העובדה שהסדרה מובילה את הקטגוריה באנגליה ■ בטרה שוקדים כעת על פיתוח מוצרים חדשים בקטגוריית הדיאט
שיעור הצמיחה הכספית ברבעון הראשון של 2009 מעיד על גידול אפסי מבחינה כמותית במכירות, וזאת לאור עליות המחיר שחלו בשנה החולפת שטראוס נחלשת, ואילו מולר מחזק את טרה