yes - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-2 מיליון שקל

רנו ובנק מזרחי-טפחות מעלות גל שני של קמפיינים שזכו לאהדת הקהל: רנו עם השקעה של כ-1.3 מיליון שקל ובנק מזרחי-טפחות עם השקעה של כ-1.2 מיליון שקל

yes משיקה השבוע את לוח השידורים החדש לחורף 2010 הכולל מגוון של סדרות רכש ומקור, ולצורך כך מעלה כהרגלה קמפיין קצבי, קולנועי ורב-משתתפים שצולם בחו"ל.

לצורך המשימה גויסו שחקנים כפילים של ברק ומישל אובמה המפזזים בבית הלבן תחת סיסמת הבחירות של הנשיא הדמוקרטי: "Yes we can". הקמפיין עלה בעיקר בטלוויזיה, באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון.

הן רנו והן בנק מזרחי-טפחות עושים השבוע גל שני של המשך לפרסומות שזכו לאהדת הקהל. רנו ממשיכה את הקו הייחודי וההבטחה הפרסומית של "לא תיכנס למוסך", בכיכובו של עידו רוזנבלום ובאמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב, כאשר הפעם בפוקוס עומדת רנו fluence - "המשפחתית הגדולה בישראל".

בנק מזרחי-טפחות ממשיך עוד שבוע עם הקמפיין באמצעות ראובני-פרידן, "גיסתו של דביר", שהפעם היא המועמדת לעבור למזרחי-טפחות.

סופר-פארם ממשיכים שבוע נוסף להשקיע במבצעי HAPPY SALE, עם קמפיין "מאות מוצרים שבמבצע ב-10 שקלים" באמצעות באומן-בר-ריבנאי, ואילו קוטקס (KOTEX) המפרסמת "תחבושת רכה השומרת על צורתה לאורך זמן" מפתיעה בכניסה אל החמישייה המובילה באמצעות מקאן-אריקסון.

הקמפיינים המובילים השבוע בטלוויזיה הם של yes, רנו ויופלה שטוזים. הקמפיינים המובילים בעיתונות הם של הלוטו, הום סנטר ו"ידיעות אחרונות" בשיתוף המשביר לצרכן. הקמפיינים המובילים באינטרנט הם של אבקת הכביסה סוד, בזק אינטרנט ודגני הבוקר של תלמה.

המותגים המושקעים

1. yes - כ-2,010,838 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

2. רנו - 1,391,036 שקל - באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב

3. סופר-פארם - 1,312,920 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

4. בנק מזרחי-טפחות - 1,221,740 שקל - באמצעות ראובני-פרידן

5. קוטקס - 1,082,725 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

* מגזר כללי, כל אמצעי המדיה, מחיר ריאלי בשקלים, תאריכים: 22/1/10-28/1/10.

** במקרים בהם הופיעו מספר משרדי פרסום נרשם המשרד בעל המחיר הגבוה מביניהם.

*** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.