הפרסומת המדוברת ביותר השבוע: בנק דיסקונט עם שייקה אופיר

Twisted Fly: השיחה ברשת אודות הקמפיין התחוללה ב-3 זירות - פורומים, פייסבוק וטוויטר, כאשר השיחה בטוויטר היתה הנרחבת ביותר והיוותה 65% מכלל השיחה

הפרסומת של בנק דיסקונט, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, היא הפרסומת המדוברת ביותר השבוע. הפרסומת חוללה 21% מהיקף השיחה ברשת על פרסומות השבוע.

השיחה ברשת אודות הקמפיין התחוללה ב-3 זירות: פורומים, פייסבוק וטוויטר, כאשר השיחה בטוויטר היתה הנרחבת ביותר והיוותה 65% מכלל השיחה.

שני נושאים שימשו כמחוללי השיחה העיקריים על הקמפיין ברשת השבוע. מחולל השיחה הראשון, שהיווה 76% מכלל השיחה על הפרסומת ברשת, דן ברגש שעוררה הפרסומת בגולשים. 83% הביעו רגש חיובי בנוגע אליה. הגולשים טענו כי השימוש בשייקה אופיר בפרסומת מרגש ומעלה נוסטלגיה ואהבו את הופעתו של מודי בר-און.

17% מהגולשים הביעו רגש שלילי בנוגע לפרסומת, כאשר בין היתר נטען כי השימוש בפרסומת הישנה עם שייקה אופיר הנו מיחזור, וכי הדבר מעיד כי אין לבנק דיסקונט משהו טוב יותר להציע.

מחולל השיחה השני שהיווה 24% מכלל השיחה ברשת דן בהפקת הפרסומת. עיקר השיחה בנושא זה היתה סביב נושא השילוב בין הפרסומת החדשה והישנה והטכניקה באמצעותה נערכה הפרסומת.

למקום השני בדירוג הפרסומות המדוברות הגיע הקמפיין של משרד ההסברה, הקורא לציבור לעזור בשיפור תדמיתה של ישראל, עם 17% מהיקף השיחה.

את מקום השלישי גרפה הפרסומת של אורנג' לשירותי האינטרנט החדשים, עם 12% מהיקף השיחה.

במקום הרביעי ממוקמת הפרסומת של ביטוח ישיר בכיכובו של הזמר בועז שרעבי, עם 10% מהיקף השיחה.

22
 22