אספן גרופ רכשה מבנה תעשייה ומשרדים בנצרת-עילית ב-49 מיליון שקל

המוכר הוא יעקב רוזנברג, בעל השליטה בחברת ר.ה. טכנולוגיות ■ המבנה מושכר ל-ר.ה. טכנולוגיות בחוזה ארוך ל-10 שנים בדמי שכירות שנתיים של כ-4.9 מיליון שקל ■ דמי השכירות משקפים תשואה של 10% על מחיר הרכישה

קבוצת אספן גרופ , שבשליטת רוני צארום ובניהולו של אילן גיפמן, רכשה בניין לתעשייה ולמשרדים באזור התעשייה הר יונה שבנצרת עילית תמורת 49 מיליון שקל. המוכר הוא יעקב רוזנברג, בעל השליטה בחברת ר.ה. טכנולוגיות.

המבנה, בשטח של כ-6,000 מ"ר הבנוי על מגרש בשטח 15.5 דונם, מושכר לחברה הציבורית ר.ה. טכנולוגיות בחוזה ארוך ל-10 שנים תמורת דמי שכירות שנתיים של כ-4.9 מיליון שקל. דמי השכירות משקפים תשואה של 10% על מחיר הרכישה. לאחר חמש שנים יעודכנו דמי השכירות בשיעור של 5%.

את אספן גרופ ייצג בעסקה משרד עורכי הדין גולדמן, ארליך, גבר, אדלשטיין ואת המוכר והשוכרת ייצגה בעסקה זו עו"ד דנה בירן ויצחק נרקיס ממשרד פירון.

לפי ההסכם בין אספן ורוזנברג, העסקה תתבצע בשני שלבים כשבשלב הראשון תרכוש אספן שטח של כ-8,200 מ"ר תמורת 26 מיליון שקל ובשלב השני תרכוש אספן את יתרת שטח המבנה ואת הקרקע הצמודה למבנה, תמורת 23 מיליון שקל. שלב זה מותנה באישור תב"ע חדשה שמטרתה איחוד מגרשים לצורך קבלת היתר על המבנה כולו.

כן רכשה אספן אופציה לרכוש, לאחר ביצוע השלב השני של העסקה, מגרש נוסף במחיר שיהווה מכפלה של פי 10 מדמי השכירות שישולמו על המבנה הקיים.