טבע מכרה 4 קומות במגדל משה אביב בר"ג ב-82 מיליון שקל

סך השטח שמכרה טבע למשקיע הזר מסתכם ב-6,040 מ"ר, כך ששטחה של כל אחת מ-4 הקומות הוא 1,440 מ"ר והשטח הנוסף הוא 280 מ"ר

חברת טבע מכרה למשקיע פרטי מחו"ל ארבע קומות ורבע במגדל משה אביב שבמתחם בורסת היהלומים ברמת גן תמורת 82 מיליון שקל, כך נודע ל"גלובס". העסקה בוצעה לפי תשואה של 6%.

סך השטח שמכרה טבע למשקיע הזר מסתכם ב-6,040 מ"ר, כך ששטחה של כל אחת מארבע הקומות הוא 1,440 מ"ר והשטח הנוסף הוא 280 מ"ר.

הקומות שנמכרו מושכרות לחברת אלקטרה, למשרד עורכי דין ולחברת השקעות. הן מפוזרות במגדל ונמצאות כל אחת בגובה שונה. נוסף על שטחי המשרדים מכרה טבע למשקיע הזר גם 100 חניות בחניון המגדל.

ל"גלובס" נודע כי דמי השכירות השנתיים שמניב כלל השטח שנמכר עומדים על כ-5 מיליון שקל בשנה, ומכאן שדמי השכירות החודשיים הממוצעים בשטחים אלה הם 68.9 שקל למ"ר לחודש.

חוזי השכירות מול השוכרים בשטחים שנמכרו הם לתקופות קצרות עם אופציות להארכה. טבע מוכרת למשקיע הזר את השטחים לאחר שביקשה לקבל הצעות מחיר והצעתו נמצאה הגבוהה ביותר.

אין זה הנכס היחיד שטבע מכרה החודש. בתחילת החודש מכרה טבע מגרש מסחרי בשטח של 25 דונם ברחוב הקוממיות שבאזור התעשייה בת ים לרשת הסופרמרקטים סופר דוש תמורת 67 מיליון שקל.

מגדל משה אביב, הממוקם בדרך זאב ז'בוטינסקי ברמת גן, מתנשא לגובה של 69 קומות. המגדל כולל שטחי משרדים, מגורים, ספא, חנויות ושטחי מסחר.

כזכור, לפני שנה בדיוק מכרה חברת אוסיף, שבשליטת שלמה איזנברג, את הקומות שבהן יושב מועדון הכושר זאוס במגדל משה אביב למשקיע זר תמורת כ-17.5 מיליון שקל.

דמי השכירות הנהוגים במגדל נעים בין 60 ל-80 שקל למ"ר לחודש. למרות שהמגדל נחשב יוקרתי הוא סובל מכמה בעיות. אחת מהן היא היחס ברוטו-נטו הבעייתי שגורם לכך שדמי השכירות לא מתרוממים, והאחרת היא הבעלויות השונות של השטחים בו, להבדיל ממגדלי עזריאלי ומגדלים אחרים על ציר מנחם בגין בתל אביב, שנהנים מבעלות אחת מרוכזת.