עו"ד מיכה קירש: "החזרת עו"ד קורב למשפט אולמרט - שגויה"

פרקליט מחוז ירושלים לשעבר בראיון לגלי צה"ל: "עו"ד אורי קורב צריך לעמוד לדין על ההתבטאויות שלו נגד שופטים, ואינו יכול לייצג את המדינה"

פרקליט מחוז ירושלים לשעבר, עו"ד מיכה קירש, מותח הבוקר (ה') ביקורת על ההחלטה להחזיר את עו"ד אורי קורב לצוות התביעה במשפט אהוד אולמרט.

בראיון בגלי צה"ל עם רינו צרור הסביר קירש: "קורב צריך לעמוד לדין על ההתבטאויות שלו נגד שופטים, ואינו יכול לייצג את המדינה".

נזכיר כי למרות הסערה סביב המילים הקשות שאמר קורב על שופטים, החליט אתמול (ד') פרקליט המדינה, משה לדור, להחזיר את אחד התובעים הראשיים במשפט נגד ראש הממשלה לשעבר לבתי משפט לאחר חופשת חג הפסח.

קורב נעדר מהדיונים בחודש וחצי האחרון לבקשת ממוניו, בעקבות התבטאויותיו נגד מערכת המשפט בישראל. בהודעת הפרקליטות נכתב כי "מר קורב הביע צער על דבריו, ויש לו חשיבות בתיק המתנהל בעניינם של אולמרט וראש לשכתו לשעבר, שולה זקן".

בהודעה נכתב עוד כי החלטתו של פרקליט המדינה, משה לדור, התקבלה לאחר שקיים לאחרונה פגישה בהשתתפות קורב ופרקליט מחוז ירושלים, שבה הביע מר קורב צער על הדברים שהשמיע במהלך קיום סדנה במכללת שערי משפט. בהחלטתו הביא לדור בחשבון את התנצלותו של קורב, את הצער שהביע מיד עם פרסומם הראשון של הדברים ואת חשיבות הופעתו בתיק.