מנכ"ל רשת ארומה ישראל, יגאל שרון, פורש מתפקידו

ישוב לעסקיו הפרטיים אך ימשיך לשמש כיועץ חיצוני לרשת ■ טרם סוכם על מחליפו של שרון, אם כי הנטייה היא למנות גורם מתוך החברה

מנכ"ל רשת ארומה ישראל, יגאל שרון, הודיע היום (ג') על החלטתו לפרוש מהתפקיד ולחזור לעסקיו הפרטיים. שרון ימשיך לשמש כיועץ חיצוני לרשת. טרם סוכם על מחליפו של שרון, אם כי הנטייה היא למנות גורם מתוך החברה.

שרון, בן 50, עורך דין במקצועו ואל"מ במיל', שימש בתפקידו יותר משנתיים וחצי. מאז שנכנס לתפקיד ביצע שרון שינוי ארגוני רחב, שבמסגרתו הוחלפה הנהלת הרשת. כמו כן, זכיינים ובעלי מניות ששימשו בתפקידים ניהוליים שונים ברשת סיימו את תפקידם.

רשת ארומה ישראל נוסדה בשנת 1994 על-ידי יריב שפע, המחזיק ב-36% מהמניות. יתר מניות הרשת מוחזקות בידי אמו ואחיו של שפע ובידי שותפים נוספים.

ארומה ישראל נחשבת לרשת בתי-הקפה המובילה בארץ, לא כולל העיר תל-אביב שבה פועלת רשת ארומה תל-אביב. רוב הסניפים ברשת ארומה ישראל פועלים בזכיינות.

בתקופתו של שרון התרחבה הרשת ב-30 סניפים, ומספרם עומד היום על 104. עד סוף השנה הנוכחית צפויה הרשת לחנוך 8 סניפים נוספים.

כפי שנחשף ב"גלובס", מחזור המכירות השנתי של רשת ארומה ישראל עומד על כ-530 מיליון שקל בשנה (כולל מכירות הזכיינים), והרווח השנתי הנקי של הרשת (בעלי המניות בלבד) עומד על כ-25 מיליון שקל בשנה.