מגזין "TIME": פארמוויל - אחת מ-50 ההמצאות הגרועות ביותר

Farmville - אפליקציית החווה המשגשגת של יצרנית המשחקים זינגה, שצברה עשרות מיליוני משתמשים בפייסבוק והגדירה מחדש את שוק האפליקציות החברתיות - הוגדרה ע"י המגזין כמשחק ממכר שמבזבז זמן

הגולשים אומנם מכורים אבל יש כאלה שסבורים אחרת - המגזין היוקרתי "TIME" הכליל את האפליקציה החברתית Farmville והשירות החברתי המבוסס מיקום Foursquare ברשימת "50 ההמצאות הגרועות ביותר".

רשימה זו מתייחסת ל-"50 הרעיונות המבריקים ביותר בעולם שפשוט לא הצליחו", לדברי המגזין. רעיונות נוספים שנכללו ברשימה כוללים את דואר הזבל (ספאם) ומיטות שיזוף.

Foursquare היא מעין רשת חברתית סלולרית שרוכבת על טרנד השירותים מבוססי המיקום. משתמשי השירות מעדכנים בכל פעם שהם מבקרים במקום מסוים, כאשר על-פי מגזין "TIME" מדובר בשירות המעודד נרקיסיזם, וכעוד עדות לדור שגדל במרחב הווירטואלי. אולם, למרות המחמאות המפוקפקות, מספר העדכונים בשירות עומד על כ-1 מיליון ביום.

Farmville, אפליקציית החווה המשגשגת של יצרנית המשחקים זינגה, שצברה עשרות מיליוני משתמשים בפייסבוק והגדירה מחדש את שוק האפליקציות החברתיות, הוגדרה על-ידי המגזין כמשחק ממכר שמבזבז זמן. "זה בקושי משחק", אלא יותר דומה ל"רשימת מטלות נטולות מחשבה".

גם במקרה זה, מיליוני משתמשים ברחבי העולם לא יסכימו עם כך, ולראיה - מיליוני משתמשים הקימו 30 מיליון חוות באפליקציה זו.