סולל בונה תבצע את בניית קניון באר שבע בכ-150 מ' שקל

שלב עבודות העפר באתר הבנייה של הקניון אמור להסתיים בימים הקרובים ואילו עבודות הבנייה צפויות להתחיל באמצע החודש הבא

היזם אלי להב וחברת בריטיש ישראל, בניהולו של עמיר בירם, המקימים במשותף את קניון באר שבע בהשקעה של כ-900 מיליון שקל, בחרו בחברת סולל בונה מקבוצת שיכון ובינוי שבשליטת שרי אריסון לבצע את עבודות הבנייה, תמורת 150 מיליון שקל. ‏

שלב עבודות העפר באתר הבנייה של הקניון אמור להסתיים בימים הקרובים ואילו עבודות הבנייה צפויות להתחיל באמצע החודש הבא. מתחם הקניון משתרע על פני כ-60 דונם ואילו שטחו הבנוי מתוכנן לכלול 140 אלף מ"ר, מתוכם כ-42 אלף מ"ר למסחר.

הקניון, שייבנה על פי עקרונות הבנייה הירוקה, צפוי ליצור כ-2,000 מקומות עבודה נוספים בבאר שבע. פתיחת הקניון, שעל שיווקו אחראית חברת עטיה נכסים והשקעות, צפויה באוגוסט 2012. ‏

כזכור, בריטיש ישראל השלימה את רכישת מחצית הזכויות בפרויקט בחודש שעבר בהשקעה של 150 מיליון שקל. חלקה של בריטיש ישראל בעלות הקמת הקניון מוערך ב-400-450 מיליון שקל (כולל בנייה, מרכיב הקרקע ומימון). ה-‏NOI‏ השנתי הכולל של הקניון צפוי לעמוד על 80-90 מיליון שקל (כשחלקה של בריטיש ישראל הוא 50%).

קניון באר שבע צפוי להיות הגדול ביותר באזור הדרום. במסגרת ההסכם בין להב ובריטיש ישראל הוחלט בחודש שעבר כי הקניון ינוהל על ידי בריטיש ישראל, ותובטח לה תשואה שנתית מינימלית של 8.75% על השקעתה הכוללת בפרויקט. כן הוסכם כי להב ישמש כיו"ר החברה המשותפת.