רשת האופנה פרופר - יבואנית המותגים האמריקנים "פרוט אוף דה לום", "ראסל אתלטיק" ובעלת מותג הבית "פרופר" - העבירה את תקציב הפרסום למשרד "פוליטי", שילווה אותה עד סוף שנת 2010. תקציב הפרסום של הרשת נאמד בכמיליון שקל.
לדברי אלון דותן, מנכ"ל פרופר בישראל: "רשת פרופר עומדת מול אתגר חיזוק שלב החדירה הראשונית לשוק בישראל והחשיפה לקהל הלקוחות באשר הם, תוך ייצור לגיטימציה עבור המותג".
לדבריו:"ברמת המאקרו יידרש משרד הפרסום להמשיך בהובלת הרשת ושימור תדמיתה כמובילה בתחום אופנת הבייסיק והקז'ואל האיכותית".
רשת האופנה פרופר הוקמה בשנת 2009 ונמצאת בבעלות חברת ידידה החזקות - פרופר בע"מ, המתמחה בהחזקות פעילויות בתחומים מגוונים.
החברה מפעילה את רשת האופנה לנשים ולגברים פרופר, המונה 7 סניפים ברחבי הארץ.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.