חברת ענני תקשורת הודיעה היום (ב') על השלמת רכישת השליטה בחברת הפוסט פרודקשן "פוסט אופיס". היקף העסקה מוערך בכמיליון שקל, ולאחריה תחזיק ענני תקשורת 51% בחברה.
שתי החברות משתפות פעולה ביניהן משנת 2008, ואף הקימו יחד סניף משותף ברמת-החי"ל בתל-אביב.
"פוסט אופיס" הוקמה בשנת 2005 על-ידי חן רביד ואילן קדם, שימשיכו לכהן כמנכ"לים משותפים בחברה. החברה, הפעילה ב-3 סניפים באזור תל-אביב, מתמחה במתן שירותי פוסט פרודקשן לטלוויזיה בתחומי הפרסום, הפרומו והאריזות הגרפיות לערוצים.
בין לקוחות "פוסט אופיס" נמנים משרדי הפרסום הגדולים בישראל, בהם אדלר-חומסקי, מקאן-אריקסון, גיתם BBDO, זרמון-גולדמן, ענבר-מרחב-שקד וברוקנר-נטע-יער. כמו כן ביצעה החברה ביצעה עבודות עבור מפרסמים גדולים בישראל כמו רבוע כחול, תנובה, AIG, קבוצת לובינסקי, פוקס, חוגלה-קימברלי, קבוצת עזריאלי, UMI ומירס.
בנוסף עורכת "פוסט אופיס" את כל האריזות הגרפיות עבור התוכניות והפרומואים מבית ענני תקשורת ועבור מספר ערוצי טלוויזיה ותוכניות מבית דורי מדיה.
אילן קדם, מנכ"ל משותף ב"פוסט אופיס", מסר כי "השלמת המיזוג תיתן לנו אפשרות להגדיל את נפח הפעילות שלנו, הן מול הלקוחות הקיימים והן מול לקוחות חדשים ובשווקים חדשים".
חן רביד, מנכ"ל משותף ומנהל הקריאייטיב הראשי של "פוסט אופיס", הוסיף ואמר כי "איחוד הפעילות יאפשר לנו לתת שירות טוב יותר ותוצר קריאייטיבי איכותי יותר ללקוחות מכל סוגי המדיה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.