היסטריית מגדלים בת"א: האחים חג'ג' מוכרים מגדל ב-161 מ' ש'

במקביל, קרן ההשקעות בנדל"ן ריט 1 תרכוש חלק מפרויקט המשרדים שגינדי החזקות והאחים גינדי מוכרות בדרום הקריה בתל אביב ב-345 מיליון שקל

קרן ההשקעות בנדל"ן ריט 1 , בניהולו של שמואל סייד, תרכוש חלק מפרויקט המשרדים שגינדי החזקות והאחים גינדי מוכרות בדרום הקריה בתל אביב ב-345 מיליון שקל. אם תמומש העסקה תחזיק ריט 1 בפרויקט בשותפות עם קבוצת חג'ג', שהודיעה אתמול על חתימת הסכם האופציה לרכישת הפרויקט.

מדובר בכניסתה הראשונה של חברת ריט 1 לתחום היזמות במסגרת המגבלות המותרות לפי חוק הריטים. האופציה עליה חתמה קבוצת חג'ג' תקפה למשך שישה חודשים. עם השלמת רכישת השליטה בשלד הבורסאי אסים השקעות בידי קבוצת חג'ג' ובמידה שתושלם עסקת רכישת הפרויקט בדרום הקריה, ייכנס פרויקט זה לתחום הפעילות של אסים השקעות.

הפרויקט, שמתוכנן על ידי האדריכל משה צור, משתרע על פני 6 דונם ברחוב הארבעה, וניתן להקים עליו שני בנייני משרדים בני 30 קומות ו-60 אלף מ"ר.

ריט 1 חתמה על מסמך עקרונות עם קבוצת חג'ג' של יצחק ועידו חג'ג', לפיו נקבע כי קבוצת חג'ג' תסחר לריט 1 חלק מהאופציות שהיא רכשה מגינדי החזקות ומהאחים גינדי. האופציה של ריט 1 משקפת את הזכות להקמת מגדל משרדים אחד וכן זכות למחצית משטחי המרתפים בפרויקט. תמורת חלקה של ריט 1 במגרש תעמוד על 161 מיליון שקל.

לדברי סייד, "היקף הנכסים שבבעלות ריט 1 והבעת האמון של משקיעי בריט 1 בפעילות הקרן הינם גורם משמעותי תומך בהחלטת ריט 1 להיכנס לתחום היזמות. ראינו לנגד עינינו עסקה שתייצר ערך גבוה למשקיעי ריט 1, כל זאת במגבלות המותרות לה על פי חוק הריטים. ההתפתחות המואצת של הפרויקטים באזור רחוב הארבעה ובכללם פרויקט שרונה, השוק הסיטונאי ופיאצה גבעון - כל אלה הפכו את האזור למקום הכי טוב בתל אביב הן מבחינת תעסוקה והן מבחינת בילוי ומגורים".

האחים חג'ג' מסרו, ש"לא מדובר בעוד מתחם משרדים בתל אביב, אלא בלוקיישן הטוב ביותר בעיר, הן במצב הבינוי הקיים והן בראייה לעתיד הלא רחוק. רחוב הארבעה משמש כבר כיום כמתחם המשרדים הנחשב במיקום הטוב ביותר בתל אביב, בצמוד למוקדי חברה והסעדה מהמובילים בארץ במרחק נגיעה.

"במגמה עתידית, נמצא המתחם בצמוד למתחם הטמפלרים, שהינו ריאה ירוקה של למעלה מ- 40 דונם הטובלת במסחר ובגלריות אמנות בלב ת"א (אטרקציה נדירה), ממול הפיאצה המדהימה המתוכננת במתחם גבעון (אשר במכרז להקמתה זכו גינדי השקעות בשבועות האחרונים), בצמוד לפרויקט שרונה ולשוק הסיטונאי. לא יכול להיות ספק, כי זהו מתחם המשרדים האטרקטיבי ביותר בתל אביב".