להיות משפחת סימפסון

על ישום iPhone שיהפוך כל סרטון משפחתי לקומיקס, ומדריך יעיל לשידורים ישירים ברשת

1. הכה את המותג

אוהבים לחוות את הדעה שלכם על מותגים ומוצרים שאתם רוכשים? אם כן, האתר שהושק לאחרונה בגרסת בטא פתוחה - SocialSmack, מציע לכם פלטפורמה מקוונת לכך. לאחר הרשמה קצרה (ניתן גם באמצעות פייסבוק קונקט), כל משתמש יכול להמליץ על מותגים מסוימים או לפרסם ביקורת שלילית, לראות מה משתמשים אחרים אומרים על המותג ובפרט מה החברים שלו חושבים.

השירות כולל גם אלמנט תחרותי - משתמשים יכולים להרוויח נקודות ועיטורים, ולהגדיל את המוניטין שלהם בקרב המשתמשים באמצעות מתן דירוג למותגים, תגובות למשתמשים אחרים והוספת חברים חדשים. אם קצב המשתמשים גבוה, מדובר בפלטפורמה שעשויה גם לעניין את המותגים ולאפשר להם הצצה למה שהגולשים חושבים עליהם.

2. אנליזה לג'ימייל

תיבת המייל הפרטית שלנו כוללת מידע אישי רב - החל מרשימת החברים הקרובים שלנו, דרך נושאי עבודה רגישים שנמצאים במיילים וכלה בתיעוד פעולות שמבצע המשתמש באתרים אחרים, כגון אתרי סחר או רשתות חברתיות.

תוסף חדש לדפדפן כרום, Graph Your Inbox, מסייע למשתמשי ג'ימייל לעשות בכל המידע הזה קצת סדר. לאחר התקנה, המשתמשים יכולים להקליד במסך שנפתח שאילתות חיפוש שונות, כגון פייסבוק או שם של משתמש אחר, ולגלות כמה מיילים קיבלו לאורך השנים מחבר מסוים, כמה הגיבו להם בפייסבוק וכמה הודעות דואר עסקו בנושא מסוים. המידע מוצג באמצעות גרפים ויזואליים על ציר הזמן, המציינת את כמות ההודעות הרלוונטיות בכל רגע נתון, כשלחיצה על נקודה כלשהי בגרף פותחת את ההודעות הקשורות אליה.

3. קומיקס משפחתי

אפליקציית האייפון DoodleCam מציעה יישום המאפשר להפוך סרטוני וידיאו ותמונות לסרט קומיקס קצר. למעשה, האפליקציה מאפשרת למשתמשים לצלם סרט וידיאו או תמונת סטילס, ולבחור ברקעים שונים של קומיקס ובפסקול המוסיקה המוצע באפליקציה. העריכה נעשית בזמן אמת והמשתמש יכול לדעת בדיוק כיצד ייראה המוצר המוגמר.

כמו כן ניתן להפיץ את הסרטונים הללו בקלות לאתרים כגון יו-טיוב, פייסבוק או טוויטר, ואף לשלוח למשתמשים אחרים במייל.

4. מורה נבוכים דיגיטלי

מחפשים אחר תוכני וידיאו מסוימים באינטרנט ורוצים לדעת מתי ואיפה הם משודרים? האתר החדש Live Matrix מציע פתרון לכך.

האתר מרכז עבור המשתמשים את כל האירועים המתרחשים באינטרנט בזמן אמת, החל משידורים חיים מוועידות וכנסים, דרך אירועי מוסיקה בלייב, וכלה במשחקי ספורט שמשודרים גם באינטרנט, ומציג את המועד המדויק של שידור התוכן, לצד לינק המוביל לתוכן הווידיאו עצמו. משתמשים יכולים לשמור אירוע מסוים, אותו ניתן למצוא על-פי חיפוש בקטגוריות שונות כגון ספורט או חדשות, לייצר לו תזכורת עתידית ולשתף ברשתות החברתיות.