גם השבוע: גינדי ת"א הוא המותג המושקע ביותר עם כ-2.3 מיליון שקל

במקום השני - yes, שפרסמה השבוע בהיקף של כ-2 מיליון שקל - מה שמעיד על גל נוסף של תחרות עקובה בינה לבין HOT, הפעם על רקע מבצעי החבילות ללא התחייבות

חברת גינדי השקעות ממשיכה להוביל את טבלת המותגים המושקעים זה השבוע השני ברציפות עם הקמפיין "פרויקט של פעם ב-100 שנה" לפרויקט גינדי תל-אביב, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי. העוצמה הפרסומית המצטברת של המהלך חריגה בגודלה ביחס לענף הדיור, ויחסי הציבור מרשימים.

עד כה, כך אנו מתבשרים באמצעות הפרסומות, נמכרו 300 דירות, ועתה נפתחות למכירה עוד 100. האסטרטגיה של "שליטה בביקושים" מוכיחה את עצמה עד כה ויוצרת תחושה של בהילות לקנות.

yes חוזרת לאוויר לאחר 3 חודשים שקטים יחסית, מה שמעיד על גל נוסף של תחרות עקובה מפרסום בין חברת הלוויין לחברת הכבלים, שהשיקו בימים האחרונים את נשק יום הדין: טריפל משודרג ללא התחייבות.

yes ממשיכה במסורת סרטוני הטלוויזיה רבי הניצבים, והפעם, בסרטון מושקע במיוחד שהיה משאיר גם את צדי צרפתי מ"כוכב נולד" פעור-פה, היא מציגה את הסדרות שלא נרצה לפספס, באמצעות מקאן-אריקסון.

פלאפון ממשיכה להשקיע

פלאפון, המובילה את הפרסום בגזרת הסלולר מתחילת השנה, עולה למקום השלישי בטבלה עם הקמפיין החושף שלפי נתוני "מרקט ווטש" היא החברה הסלולרית המאפשרת את הגלישה המהירה בישראל ב-iPhone.

אתר B144 של בזק חוזר להפגין עוצמה פרסומית עם עוד קמפיין תחת הסלוגן "כל העסקים באתר אחד". הן פלאפון והן B144 מפרסמות באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי.

חישגד של מפעל הפיס סוגרים את הטבלה באמצעות גיתם BBDO עם סרטון פרסומת שבהחלט תופס את העין באמצעות "הזרה" משעשעת. לוקחים דבר מוכר - במקרה שלנו מספר שפים מתוכניות בישול שונות - ומכניסים אותם לסרטון במקבץ פרסומות תחת הסלוגן "בו'אנה זה אחלה כסף". אני חושב שזו אחלה פרסומת.

המותגים המושקעים

1. גינדי תל-אביב - 2,323,467 שקל - באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי

2. yes - כ-2,029,086 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

3. פלאפון - 1,343,865 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

5. B144 - כ-1,336,589 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

6. חישגד של מפעל הפיס - 1,289,537 שקל - באמצעות גיתם BBDO

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 8-14/10/10.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.