HOT - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם כ-3 מיליון שקל

HOT ו-yes הגבירו השבוע את הווליום הפרסומי במסגרת הקרבות בטלוויזיה הרב-ערוצית

מן הידועות היא שהצטרפות למסלול שירותי תקשורת כרוך בדרך-כלל בהתחייבות לפרק זמן לא קצר, בתמורה למחיר אטרקטיבי. HOT החליטו לאתגר את הפרדיגמה, לפחות באופן זמני, תוך כדי שהם מציעים טריפל משודרג הכולל אינטרנט מהיר, מגוון ערוצי טלוויזיה וטלפוניה ביתית בחבילה אטרקטיבית, דבר שהמתחרים רק יכולים לחלום עליו. בדומה לקו הקריאטיבי בפרסומות טרילוגיית "הבורר", גם כאן מגייסים HOT, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, דמויות מוכרות - והפעם מהסדרה "עספור".

ז'אנר סרטי הבורקס התחיל בישראל בשנות ה-70, וסרטים אלה התאפיינו בדמויות מוקצנות ורפליקות מקוריות, שרבים נהגו לצטטם לאורך השנים. אין ספק כי הז'אנר מחלחל לפרסומות, ולראיה - הפרסומת הנוכחית של HOT, שמצביעה על כך שאולי HOT מוותרת על התחייבות הלקוחות, אולם לוקחת לעצמה להתחייב על קריאייטיב בולט שרבים מדברים עליו, כפי שהיא עושה מתחילת השנה. אגב ויתור על התחייבות, לא מדובר ממש בשינוי גישה של HOT, אלא בהצעה שתקפה רק עד אמצע נובמבר.

ובאותה קטגוריה, yes מתמקמת במקום השלישי בטבלת המותגים המושקעים השבוע באמצעות מקאן-אריקסון עם קמפיין רב-משתתפים ומושקע ל"סדרות שלא תוכל לעזוב". למרות זאת, התחושה היא שבעתיד הקרוב תהיה חייבת חברת הלוויין למצוא פתרון ליתרון האסטרטגי שיש ל-HOT כ-One stop shop, שכן התחרות היא לא על התכנים המשודרים על המסך, אלא על פתרון תקשורת כולל.

סלקום ופלאפון מתברגות השבוע בחמישייה, ויש סימנים לכך שקטגוריית הסלולר שעשתה דיאטה פרסומית חריפה השנה, מעלה ווליום ברבעון המסיים של השנה. סלקום מפרסמים השבוע באמצעות גיתם BBDO את מחשב הגלקסי טאב של סלקום, ואילו פלאפון מסיימים בימים אלה את קמפיין הוכחת המהירות של רשת ה-HIGH SPEED GSM באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי.

המותגים המושקעים

1. HOT - כ-3,088,585 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

2. סלקום - 1,318,337 שקל - באמצעות גיתם BBDO

3. yes - כ-1,233,790 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

4. חישגד (מפעל הפיס) - 1,000,440 שקל - באמצעות גיתם BBDO

5. פלאפון - 884,811 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 15-21/10/10.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.