גיא בר מונה ליו"ר ועדת תחרות הפרסום קקטוס הזהב 2011

השנה יתווספו לתחרות שתי קטגוריות חדשות: אינטגרייטד - שילוב של מהלכים חוצי מדיה, וקרפט - ציון לשבח לעבודות ברמה גבוהה במיוחד

ועדת תחרות קקטוס הזהב 2011 של איגוד חברות הפרסום קיימה ישיבה ראשונה ואישרה את תקנון התחרות לשנת 2011. גיא בר, מנהל קריאייטיב ראשי והמשנה למנכ"ל גיתם BBDO, מונה ליו"ר ועדת התחרות.

במסגרת השינויים יתווספו השנה קטגוריות חדשות: אינטגרייטד - שילוב של מהלכים חוצי מדיה, וקרפט - עבודות שיזכו בקטטוס זהב שהביצוע שלהן היה יוצא דופן ברמתו הגבוהה.

כמו כן, הוחלט עוד להשאיר את מבנה חבר השופטים כפי שהיה בשנה שעברה, והוא יורכב מ-40 שופטים, 24 מנהלי קראייטיב ממשרדי הפרסום החברים באיגוד ועוד 16 שופטים "מילואימניקים" - מנהלי קראייטיב לשעבר במשרדי פרסום העובדים כיום כפרילנסרים.

ציוני העבודות יישארו כפי שהיו בשנים האחרונות, והציון יהיה מורכב מ-3 פרמטרים: רעיון - 50%, חדשנות - 30%, ביצוע - 20%.

לדברי גיא בר, "כמעט בכל שנה הקקטוס עבר שינויים משמעותיים, עד שבשנה שעברה רוב משרדי הפרסום היו שבעי-רצון ממתכונת התחרות. לכן השנה היה חשוב לנו ליצור עקביות, לשמר את הדברים המהותיים ולתת לתחרות לרוץ במתכונת אחת למשך מספר שנים. בעקבות כך לא נעשו שינויים בהרכב השופטים, במבנה הציונים ובקטגוריות השונות".