כתב אישום בגין רצח הוגש נגד מיכל אלוני: חנקה את בנותיה

כך דווח בגלי צה"ל ■ עפ"י האישום אלוני חנקה למוות את הילדות, נטלי ורוני, בנות 4 ו-6 ■ ביהמ"ש קבע בעבר כי אלוני כשירה לעמוד לדין

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד מיכל אלוני בגין רצח בנותיה, נטלי ורוני, לפני כחודש - כך דווח בגלי צה"ל. על-פי האישומים היא חנקה את הילדות, בנות 4 ו-6, בחדרן.

בית המשפט קבע בעבר כי אלוני כשירה לעמוד לדין, זאת לאחר שבוע של אשפוז והסתכלות בבית-חולים פסיכיאטרי ולאחר סדרת בדיקות שנערכה לה על-ידי הפסיכיאטר המחוזי.

במהלך הדיון התעלפה האם החשודה ברצח. סוהר אחד החזיק בידיה, אחר ברגליה - והשניים הוציאו אותה מהאולם. כעבור זמן קצר, לאחר שקיבלה טיפול רפואי, חודש הדיון בהשתתפותה. כאשר הובאה לבית המשפט קראו לעברה תושבים באזור "רוצחת" ו-"מנוולת".

לאחר המקרה טענו גורמי הרווחה כי לא ניתן היה למנוע את הרצח בבית המשפחת אלוני. רק 4 ימים לפני הרצח ביקרה עובדת סוציאלית בבית המשפחה, והחודש אמור היה להתקיים דיון בעניינם בשילוב גורמים שונים בעירייה. למרות שהאם קיבלה טיפול נפשי בשלוותא בעבר, מדגישים גורמי הרווחה כי לא ניתן היה למנוע את מקרה הרצח.

לפני כחודש התקשרה אלוני לבעלה עמוס, וסיפרה לו כי רצחה את שני בנותיהם. כל שנותר לצוות מגן דוד אדום שהגיע לדירה היה לקבוע את מותן.

שעות לאחר שהוצאו גופות הילדות מהדירה הרצח הובאה אלוני שוב לזירת הארוע על מנת לשחזר את הארוע. אלוני תיארה בפני השוטרים כיצד חנקה למוות את בנותיה. לדברי החוקרים, אלוני נשמעה מבולבלת ושאלה אותם פעמים רבות האם הילדות מתות.