מעיין טרינגל מונה לסמנכ"ל הדיגיטל של באומן-בר-ריבנאי

טרינגל, מנהל הניו-מדיה של גיתם ‏BBDO‏, מונה גם למנכ"ל משרד סאצ'י אינטראקטיב השייך לבאומן ■ גם ביהושע TBWA מונה סמנכ"ל דיגיטל חדש - ניר ברון

מינויים חדשים בתחום הדיגיטל: מעיין טרינגל, מנהל הניו-מדיה של גיתם BBDO, מונה לסמנכ"ל הדיגיטל של משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ולמנכ"ל משרד האינטראקטיב סאצ'י אינטראקטיב - כך נודע ל"גלובס".

לטרינגל (34) עבר עשיר בענף האינטראקטיב המקומי. בעברו היה מנהל לקוחות במקאן דיגיטל ולאחר מכן כיהן כמנכ"ל יורו אינטראקטיב. טרינגל ימונה במקומו של תומר שדה, שכיהן כמנכ"ל סאצ'י במשך שנה, ומונה לאחרונה למנהל פעילות ראשי בפובליסיס-אידיאולוג'יק.

עוד נודע ל"גלובס" כי כי גם ביהושע TBWA מונה סמנכ"ל דיגיטל חדש - ניר ברון, שבעברו כיהן כסמנכ"ל המכירות של וואלה. זאת כשנה וחצי לאחר שרמי יהושע, מבעלי המשרד, רכש את מלוא המניות בחברת הדיגיטל שבה היה שותף - TBWA דיגיטל.

יוסי לובטון, מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי, אישר את הידיעה. "מדובר במשרה חדשה שנפתחה במרבית משרדי הפרסום הגדולים, כחלק מהמהלך להטמיע את תחום הדיגיטל בפעילות האוף-ליין. התחלנו במהלך הזה השנה, עם פיילוט שעשינו עם מספר לקוחות, וכעת אנחנו מטמיעים זאת בכל הלקוחות של המשרד. מעיין מגיע עם יכולות מוכחות מגיתם, ואני מאמין שבעוד שנתיים-שלוש, משרדים שיציעו רק פעילות דיגיטלית לא ישרדו".

מגיתם נמסר בתגובה: "אין ספק שהטמעת הדיגיטל בגיתם הוא מודל לחיקוי למשרדי פרסום אחרים. אנחנו מאחלים למעיין המון הצלחה".

בכך מצטרפים באומן-בר-ריבנאי ויהושע TBWA למשרדי פרסום אחרים שכבר הטמיעו את פעילות הדיגיטל. כך, גיתם BBDO הייתה הראשונה לעשות זאת, ואחריה גם מקאן אריקסון פנתה לכיוון דומה. באחרונה, מונה יוסי ארז לסמנכ"ל הדיגיטל באדלר חומסקי, במטרה ליישם אסטרטגיה דומה במשרד, וגם בשלמור-אבנון-עמיחי מתכננים להפוך לסוכנות דיגיטל גדולה.