מהלך שיווקי מפתיע: אסם משיקה ביסלי בטעם "סודי"

על אריזת הביסלי החדש לא יופיע טעם המוצר - אלא הכיתוב: "בטעם ???" ■ הצרכנים יוזמנו לקבוע את שם הטעם החדש באמצעות עמוד הפייסבוק של המותג

חברת אסם משיקה לראשונה מהדורה מיוחדת של ביסלי בטעם חדש שלא נאמר מהו. בשוק קיימים כיום 7 סוגי ביסלי שכולם קרויים על שם הטעם: גריל, ברביקיו, בצל, פלאפל, פיצה, חריף ומקסיקני. הפעם על אריזת הביסלי החדש לא יופיע טעם המוצר, ובמקומו יופיעו 3 סימני שאלה: "בטעם ???".

מאסם נמסר כי "מדובר במהלך שיווקי ראשון מסוגו בישראל, כאשר השקית אינה מסגירה את טעם המוצר, והצרכן יכול לגלות מה קיבל רק לאחר שטעם את החטיף. כך נוצרת חוויית לקוח המבוססת על מוטיב ההפתעה עבור לקוחות נועזים שלא יחששו להתנסות, מאחר וברור להם שמה שלא ייפול בחיקם - הביסלי יהיה טעים".

באמצעות עמוד הפייסבוק של ביסלי, המונה כיום 65,000 אוהדים, מוזמנים הצרכנים לקבוע את שם הטעם החדש. מדי שבוע יחולק iPad מתנה לשם שיהיה הכי אהוב על-ידי קבוצת המשתמשים בעמוד.

ביסלי מהמותגים הוותיקים בישראל, הושק לראשונה בשנת 1970 בטעם גריל. כיום מחזיק ביסלי בנתח שוק כמותי של כ-15%, כאשר הטעמים הנמכרים ביותר הם גריל וברביקיו.

לדברי רחלי ירקוני-גולדשטיין, מנהלת שיווק בחטיבת החטיפים באסם, "ביסלי הפך למותג כה מושרש בהוויה הישראלית, שאנו מאמינים כי הצרכנים רוכשים לו אמון וירצו להתנסות בטעם המסתורי".

"ביסלי בטעם ???" יימכר באריזה מבודלת, צרה וארוכה, בשונה מאריזות הביסלי הרגילות, במחיר של 4 שקלים ל-70 גרם.