אסם מציינת 60 שנה למותג במבה ובמסגרת החגיגות הוציאה לשוק מארז אספנות מיוחד, והמחירים ברשתות החברתיות מזנקים
מחקרים מוצאים קשרים בין מזונות אלה ושינויים באופן שבו אנו לומדים, זוכרים ומרגישים
התאגיד הענק שעומד מאחורי עוגיות אוריאו, שוקולד מילקה וטובלרון משתף לראשונה פעולה עם סטארט-אפים ישראלים, ביניהם Seebo ו-Saturas • וגם: כ-1,200 תלמידים סיימו את שנת הלימודים במסגרת "אוניברסיטה בעם" • אירועים ומינויים
נתוני סטורנקסט מצביעים על ירידות בהיקף הכספי של מכירות מוצרי המזון בחודש מרץ • תחום השוקולדים והחטיפים התחזק
מונדלז תצטרף לגיוס שמובילה חברת שטראוס לסטארט-אפ שנקרא Torr מחממת דה קיטשן • זהו הסטארט-אפ הראשון בו מונדלז משקיעה בו מחוץ לארה"ב • הטכנולוגיה שפיתחה Torr מאפשרת לייצר חטיפים בשיטת הלחמה ללא צורך בסוכר שידביק אותם, ובכך מאפשרת לשפר את הערך התזונתי של המוצר
חדירתו של מותג החטיפים הניו-יורקי לשוק המקומי נכשלה, אולם כעת ענקית השוקולד והחטיפים מרס תנסה להחזיר אותו למדפים • עד כה חטיף בודד עלה 10 שקלים. בכמה הוא יימכר עכשיו?
עפ"י סטורנקסט, בסיכום 2019 ניכרת ירידה או סטגנציה רוחבית במכירות מוצרים משפחתיים כמו בקבוקי שתייה קלה וקרטוני חלב גדולים • במקביל ניכרת צמיחה במוצרים לצריכה אישית כמו משקאות קלים בבקבוק קטן, משקאות חלב או חטיפים ומתוקים מוקטנים
זאת אחרי 24 שנה • מבחינת סידס מדובר בבשורה חיובית לאחר שאיבדה את ההפצה של חטיף מארס לפני כשנתיים • קורני הוא השחקן החמישי בגודלו בקטגוריית חטיפי הדגנים עם נתח שוק של 8%
יטפל בתקציב החטיפים "better for you" שטופל עד עתה במשרד הפרסום חוליגנס
הספקיות מנסות להצמיח את השוק באמצעות הרחבת הקטגוריה עם מוצרים שנחשבים לבריאים יותר מחטיפי הדגנים הנמכרים כיום • משקלם גבוה יותר, והם נמכרים באריזות שקופות, כדי לייצר תחושה של שקיפות ברכיבים ושל מוצר עם ערך מוסף
שסטוביץ משיקה גרסה בריאה יותר של קראנצ'וס, הנושאת כיתוב שלפיו הוא עומד בתקנות משרד הבריאות ■ "מוקדם לקבוע איך תשפיע הרפורמה על הרגלי הקנייה של הצרכנים, אם היא תהפוך מוצרים או מותגים מסוימים ללא רלוונטיים"
לטענת התובע, לאור עמלה גבוהה שגובה הרכבת מזכיין המכונות האוטומטיות בתחנות, ששיעורה מגיע ל-47% - הנוסעים, שהם בבחינת צרכן שבוי, משלמים מחיר מופקע על משקאות וחטיפים הנמכרים במכונות
היעדר סימון שלילי על חטיפים מלוחים, כשהצרכן יודע שהוא קיים - רק מזיק
אריזות דוריטוס קטנו בתכולתן ב-7%, ושטראוס הורידה את המחיר לקמעונאים ב-15% ■ כך, הקמעונאים לא יכולים לגרוף את הורדת המחיר לכיסם
בכמה רשתות הוצבו סטנדים של אסם ובהם מוצרי החברה בלבד, והרשות בודקת אם אסם התערבה בהקצאת שטחי המדף ואם קיבלה בלעדיות במדפי המכירה הרגילים ■ אסם: "מקפידים בעקביות על יישום החוק"
גם הצרכנים "אשמים" בפרמיות המופרכות של החטיפים
טכנולוגיה: סטארט-אפיםטכנולוגיה: פודטקמזוןממתקיםסטורנקסטפרסומותקמעונאותשטראוסשיווקשיווק ויראלי