ביסלי

ביסלי סימן שאלה
חטיף פופולרי של אסם

כתבות אחרונות

 

רק לא הבמבה: קבוצת אסם-נסטלה מעלה מחירים

אחרי 6 שנים ללא התייקרויות, קבוצת אסם-נסטלה מודיעה על כוונתה להעלות מחירים בתחילת 2019 • לטענת החברה, העלייה תחול על כשליש מהמוצרים - ובהם ביסלי ופתי בר - ותגיע עד 4.5% • עם זאת, מוצרים כגון במבה, מטרנה, קפה, פסטה אסם, עוגות, בייגלה ומרבית מוצרי דגני הבוקר והסלטים לא יתייקרו

שני מוזס 11.12.2018

נדחה ערעור אסם: הקנס בסך 864 אלף שקל יישאר על כנו

העיצום הכספי הוטל על אסם בגין הטעיית צרכנים, לאחר שהחברה ייצרה ביסלי בכמות מופחתת של 55 גרם ולא גילתה את שיעור ההפחתה במשקל - אלא רק ציינה על האריזה "משקל חדש"

שני מוזס 29.05.2017

מחטף החטיפים

היעדר סימון שלילי על חטיפים מלוחים, כשהצרכן יודע שהוא קיים - רק מזיק

אילנית חיות 21.11.2016
מלח הארץ / איור תמיר שפר

מלח הארץ

אחרי איראן, חמאס וחיזבאללה, ישראל מצאה אויב חדש: ביסלי בצל

דרור פויר 11.06.2016
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר
אסם | לפני כולם

מקאן ת"א זכה במכרז על תקציב הפרסום של במבה

יטפל בכל תקציבי החטיפים המלוחים של אסם, לרבות בייגלה שטוחים וביסלי, בהיקף של כ-11.1 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 13.04.2015
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר

תקציב במבה לא הוכרע: מקאן וגיתם יציגו פרזנטציות נוספות

היקף הפרסום של החטיפים המלוחים של אסם עומד על כ-11 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 06.04.2015

אסם וויליגר הקטינו אריזות של מוצרים - וישלמו ביוקר

הרשות להגנת הצרכן קנסה את אסם בכ-1.3 מיליון שקל בשל הקטנת אריזות ביסלי ואת ויליגר ב-420 אלף שקל בשל הקטנת אריזות טונה - ללא יידוע כראוי ■ החברות מצדן טוענות כי לא הייתה הטעיה

מיכל רז-חיימוביץ' ודפנה הראל-כפיר 15.03.2015
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר
אסם | לפני כולם

אסם: תקציב הפרסום של במבה, ביסלי ושטוחים יוצא למכרז

על התקציב, שטופל עד כה בפובליסיס ישראל, יתמודדו מקאן וגיתם ■ פובליסיס תתנחם בתקציב הקפה של נסטלה

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2015
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר

שוק החטיפים ב-2014: במבה הכי נמכר, דובונים הכי יקר

סטורנקסט: ב-2014 הוציא הצרכן הישראלי 972.7 מיליון שקל על חטיפים ■ אסם ושטראוס-עלית שולטות בשוק - 85% מההוצאה על חטיפים היא על מותגים שלהן

אילנית חיות 13.01.2015

אוכלים חטיפים? שימו לב מה באמת אתם מכניסים לגוף

בניגוד מוחלט לטרנד המזון הבריא, ענף החטיפים פורח ומשגשג ■ בדיקת "גלובס" מגלה שבתפוצ'יפס ובכיפלי כמות השומן היא הגבוהה ביותר, בפרינגלס יש כמות עצומה של קלוריות, ובבייגלה יש הרבה יותר מדי מלח

אפרת אהרוני 11.02.2014
אסם | לפני כולם

2013: מכירות החטיפים זינקו לשיא של 958 מיליון שקל

עליות המחיר לצרכן שחלו ב-2013 הקפיצו את מכירות החטיפים ■ 3 החטיפים הנמכרים ביותר - במבה, תפוצ'יפס וביסלי - אחראים יחד ל-54% מכלל המכירות

אילנית חיות 28.01.2014
לפני כולם

מכירות במבה, תפוצ'יפס וביסלי: חצי מיליארד שקל ב-2012

שוק החטיפים בישראל גלגל בשנת 2012 כ-928 מיליון שקל ■ פרינגלס, דובונים ודוריטוס רשמו עלייה דו-ספרתית במכירות; כיפלי נחלש

אילנית חיות 20.01.2013

יהודים משלמים יותר: ביסלי נמכר לצרכן הערבי ב-2 שקלים

בזמן שאסם מוכרת שקית ביסלי לצרכנים יהודים במחירים של 3.92-4 שקלים, במגזר הערבי נמכרת אותה שקית ב-2 שקלים בלבד ■ מדובר במחיר שאסם הטביעה על גבי האריזה המיועדת למגזר הערבי

אילנית חיות 04.10.2012

מדברים על בפלות

ריאליטי לגיל הרך: מסתבר שעיקרון "15 דקות התהילה" לא פוסח אפילו על התינוקות

יואב פרידור 07.02.2011

אילו חברות משתפות צרכנים בעיצוב ובחירת שם המוצר?

שיתוף הצרכנים בהחלטות ובעיצוב המוצר נעשה יותר ויותר מקובל ■ רגע אחרי שהרוב קבע "בפלות" במקום ופלים, עכשיו הם בוחרים שם לטעם חדש של ביסלי ומחליטים מי ידגמן חיתולים

אפרת אהרוני 31.01.2011

מהלך שיווקי מפתיע: אסם משיקה ביסלי בטעם "סודי"

על אריזת הביסלי החדש לא יופיע טעם המוצר - אלא הכיתוב: "בטעם ???" ■ הצרכנים יוזמנו לקבוע את שם הטעם החדש באמצעות עמוד הפייסבוק של המותג

שירות גלובס 04.01.2011

   12   

   נמצאו 23 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2