תקציב הפרסום של המותג "כיף" עובר לברוקנר-נטע-יער

‎‎ב-2010 עמד היקף הפרסום של המותג מקבוצת סנו על 4.1 מיליון דולר במחירי מחירון‏

‎‎נמשכים השינויים במערך הפרסום של קוסמופארם מקבוצת סנו: ל"גלובס" נודע כי משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער יקבל לידיו את תקציב הפרסום של המותג "כיף", שטופל עד עתה ביורו תל-אביב.

העברת התקציב מיורו לברוקנר מתרחשת לאחר שתקציבי המותגים "קרמה" ו"נקה 7" הועברו לגליקמן-נטלר-סמסונוב, ותקציב המותג "אורביטול" הועבר לדרורי-שלומי.

‏קוסמופארם הוקמה לפני כ-13 שנה כחברת-בת של סנו, מתוך כוונה להפריד בין פעילות‎ ‎הקוסמטיקה לפעילות הטואלטיקה. לאור זאת נעשתה הפרדה פרסומית מוחלטת בין סנו,‏‎ ‎המטופלת מעל 20 שנה בדרורי-שלומי; לבין קוסמופארם, שהועברה אז לצרפתי-שטרנשוס-זמיר‎ - ‎כיום יורו תל-אביב‎.‎‏

‏גליקמן וברוקנר הם השחקנים החדשים יחסית בקבוצה. גליקמן‎ ‎הצטרף למערך הפרסום עם המותג "נטורל‎ ‎פורמולה", ‎שהגיע כחלק מרכישת מותגי‎ ‎קרליין לפני כשנה‎.‎‏

‏ברוקנר הצטרך למערך הקבוצה דווקא מכיוון חברת-האם סנו - ובכך עשה כמעט את הבלתי‎ ‎יאומן כששם רגל בטריטוריה שהייתה שמורה במשך שנים למשרד דרורי-שלומי. המהלך התאפשר‎ ‎תודות לכניסה של סנו לתחום פעילות חדש - מותג המזון היבש "מאנה"‎.‎‏

‏כאמור, ברוקנר יקבל לידיו את תקציב המותג "כיף". הקו הפרסומי של "כיף" הובל בשנים האחרונות על-ידי כוכבות המשדרות שמחת חיים. המותג "כיף" הושק מחדש בתחילת שנות ה-2000 עם מארזים חדשים, ניחוחות חדשים והשקה של מוצרים חדשים. מי שהובילה את המהלך במשך מספר שנים הייתה כוכבת "כמעט מלאכים", לואיסנה לופילטו.

‏מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של המותג "כיף" (כולל בושם, שמפו וספריי גוף) עמד בשנה שעברה על 4.1 מיליון דולר במחירי מחירון.