קוסמופארם

כתבות אחרונות

 

ריקול בחברת קרליין: דאודורנט רולאון גורם לגירוי ואדמומיות

חברת קוסמופארם הודיעה על ריקול למוצר דיאודורנט נושם לבנות רולאון של המותג קרליין, מספר אצווה 171012297 • לפי הודעת משרד הבריאות, הריקול נעשה בעקבות תלונות שהתקבלו בחברה על תופעות לוואי באזור השימוש

מיכל רז-חיימוביץ' 09.04.2018

ריקול לשטיפת פה אורביטול לילדים עקב טעם לא אופייני למוצר

חברת קוסמופארם קוראת ללקוחות שרכשו את המוצרים שלא לעשות בהם שימוש ולהחזירם לנקודות המכירה

שני מוזס 19.06.2017

תקציב הפרסום של המותג "כיף" עובר לברוקנר-נטע-יער

‎‎ב-2010 עמד היקף הפרסום של המותג מקבוצת סנו על 4.1 מיליון דולר במחירי מחירון‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 29.03.2011

סנו מעבירה תקציבי פרסום מיורו ת"א לגליקמן ולדרורי

כחלק מהשינויים בחברת-הבת קוסמופארם, גליקמן-נטלר-סמסונוב יטפל בתקציב קרמה, ודרורי-שלומי יטפל במותגים כיף ואורביטול ■ יורו ת"א נפלט ממערך הפרסום של החברה

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2011

הפרסומת המדוברת ביותר השבוע ברשת: "ישראל עדיין מתייבשת"

Twisted fly: כ-53% מהגולשים הביעו סנטימנט שלילי בנוגע לפרסומת, אך רבים טענו כי היא מחנכת לחיסכון במים

יניב פוהורילס 11.07.2010

ברוקנר-נטע-יער יטפל בתקציב מותג המזון החדש של סנו

המותג, שייקרא "מאנה", יכלול כ-10 מוצרי מזון, בהם שקדי מרק וחטיפים, שיתחרו במותגים כגון ביסלי וכיפלי

ענת ביין-לובוביץ' 23.11.2009

סנו חתמה את הרבעון עם גידול של 68% ברווח הנקי ל-23.8 מיליון שקל

אלכס לנדסברג: "מכירת מניות שניב שחררה אותנו מבזבוז זמן משווע על עסק שלא האמנו בו"

אילנית חיות 04.06.2009