ליידי גאגא תשיק באופן אקסקלוסיבי את שיריה ב"פארמוויל"

ליידי גאגא תפרסם את שיריה במסגרת המשחק "פארמוויל", בחווה בשם "גאגאוויל" שנוצרה במיוחד עבורה ■ השחקנים ישלימו משימות בחלק זה כדי לשמוע את השירים הבלעדיים

ליידי גאגא פונה לשיטה חדשה לפיתוח בסיס המעריצים שלה: כוכבת הפופ מפרסמת שירים מאלבומה החדש במסגרת המשחק האינטרנטי "פארמוויל", לפני שניתן יהיה לשמוע אותם באמצעים אחרים.

את חלק משיריה של הזמרת מהאלבום "Born This Way" ניתן יהיה לשמוע בחלק מיוחד במשחק הנוצר עבורה בשם "גאגאוויל". השחקנים יידרשו להשלים משימות בחלק זה כדי לשמוע שירים אשר יועלו בלעדית במשחק, בתאריכים 17 עד 19 למאי. בנוסף יוכלו השחקנים לבצע משימות עבור שמיעה של שירים נוספים, אשר אינם בלעדיים למשחק.

נציין כי "פארמוויל" הוא אחד מהמשחקים הפופולריים ביותר בפייסבוק, עם יותר מ-46 מיליון שחקנים ברחבי העולם המשחקים בו מדי חודש.

במסגרת המשחק השחקנים יכולים לבנות חווה וירטואלית על-ידי שתילת ייבולים, השגחה על מקנה ועיצוב בתים המעניקים לשחקנים נקודות.

יצרנית המשחק, חברת זינגה, מבססת את המודל העסקי שלה על מכירת חפצים וירטואליים, המאפשרת לשחקנים להתקדם במשחק.

מחברת זינגה נמסר כי החלק במשחק המיועד לליידי גאגא יפעל רק עד ה-26 למאי, במסגרת חגיגות ההשקה של הדיסק "Born This Way" של גאגא.

"לפארמוויל יש חשיפה רחבה, בדיוק כמו לליידי גאגא", אמר השבוע דובר זינגה אמי סזאק, והוסיף כי "מתברר כי שחקנים רבים בפארמוויל הינם גם מעריצים של ליידי גאגא".

זו הפעם הראשונה שחברת זינגה מקבלת רישיון לשדר באופן אקסקלוסיבי שירים של אמן במסגרת משחק שלה, וכן הפעם הראשונה בה ייצרה חווה המוקדשת לאמן בפארמוויל.