דניה סיבוס הרוויחה 20 מ' ש' ברבעון; עלייה בצבר ההזמנות

הכנסות החברה זינקו ב-75% הודות למיזוג התוצאות עם אפריקה מגורים אותה רכשה

20 מיליון שקל - זהו הרווח הנקי של דניה סיבוס ברבעון הראשון, הרבעון המלא הראשון עם אפריקה מגורים לאחר ששתי החברות מקבוצת אפריקה ישראל התמזגו. מדובר בעלייה של 3.6% ברווח הנקי הרבעוני, כאשר בשורה העליונה רשמה דניה סיבוס גידול של 75% לרמת הכנסות של 598 מיליון שקל, בגלל המיזוג כמובן.

"ברבעון זה אנו מאחדים לראשונה את פעילותה של חברת הבת החדשה אפריקה מגורים ואנו מאמינים ביכולתנו, יחד עם צוות ההנהלה והעובדים של אפריקה מגורים, להמשיך בפיתוח עסקיה והצפת ערך לכל בעלי המניות", אמר רונן גינזבורג, מנכ"ל דניה סיבוס. "זהו רבעון נוסף בו אנו ממשיכים להגדיל את היקף פעילותנו תוך ביסוס מעמדה של דניה סיבוס כשחקן המוביל בשוק בענפי הבנייה והתשתית. גם ברבעון זה המשכנו בתהליך הגדלת הצבר ואנו מעודדים ביותר מהיקפו ופיזורו, עדות נוספת למעמד המוביל שלנו בענף. נקודת ציון משמעותית לחברה היתה השלמת הבנייה של פרויקט הדגל של קבוצת אפריקה ישראל קניון 'אפימול' במוסקבה".

מתחילת הרבעון השני חתמה דניה סיבוס על חוזים חדשים בהיקף של 420 מיליון שקל; נכון לרבעון הראשון, צבר ההזמנות של החברה עמד על 2.8 מיליארד שקל, עלייה של 7.6% לעומת הצבר בסוף 2010.

אכזבה מסוימת בדוחות ניתן למצוא ברווח התפעולי, שירד ב-15% ל-22.5 מיליון שקל. לעומת זאת, הרווח הגולמי עלה ב-10% ל-37.2 מיליון שקל (ברבעון המקביל אשתקד רשמה החברה רווח גולמי של 33.9 מיליון שקל, מתוכם 15.6 מיליון שקל כרווח חד פעמי).

דניה סיבוס רשמה תזרים מזומנים מפעילות שוטפת של 132 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2011, כך שבסוף הרבעון עמדה יתרת המזומנים של החברה על 647 מיליון שקל, לעומת 578 מיליון שקל בסוף הרבעון הקודם.