בזק זכתה בפרס האפי פלטינום בתחרות Effie Awards

קמפיין "הסקפטים" לטיפול בהתקרחות של MSD זכה בתחרות של המי"ל בפרס הגרנד אפי

חברת בזק זכתה אמש (א') בפרס ה-Effi Platinum בתחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי, ה-Effie Awards, של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום בישראל.

קטגוריית הפלטינום בוחנת מהלכים לאורך זמן, וחברת התקשורת זכתה בפרס בעבור המהלך "מחברה תקשורת ממשלתית למותג תקשורת חדשני ומוביל" של משרד הפרסום אדלר-חומסקי.

בפרס המרכזי הנוסף בתחרות, ה-Grand Effie, זכתה חברת MSD. הגרנד אפי - פרס עבור מהלך השיווק והפרסום של השנה, הוענק לחברה עבור המהלך "נלחמים בתופעת הסקפטיות הגברית" של פרסום ראובני-פרידן IPG.

בקטגוריית תקשורת זכתה בזק בפרס נוסף עבור המהלך "מהבית מדברים בזק: משנים את הרגלי השיחה" באמצעות אדלר-חומסקי.

בקטגוריית מוצרי צריכה - מזון, זכתה שטראוס גרופ עבור המהלך "השקת אצבעות שוקולד פרה. כובשים מחדש את לב הילדים" של משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.

בקטגוריית מוצרי צריכה לא מתכלים, זכתה קבוצת סמל"ת עבור המהלך "אלפא MiTo - רכב הסופר-מיני הקטנצ'יק שהעלה את הדופק למותג אלפא רומיאו" של דרורי-שלומי.

אדלר-חומסקי אחראי גם לפרס הראשון בקטגוריית קמעונאות עבור מפעל הפיס עם המהלך "לוטו - איך המספרים סידרו לנו את החיים".

בקטגוריית פיננסים זכה הבנק הבינלאומי עבור המהלך "חשבון להשקעות בלבד - היצירתיות של הבינלאומי עושה פריצת דרך בעולם הבנקאות" של פרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב.

פלאפון זכתה בקטגוריית מגזרים עבור המהלך "חיזוק הקשר עם הצעירים במגזר הערבי באמצעות הפייסבוק" של משרד הפרסום אפאק טריו.

בקטגוריית תקציבים קטנים זכו שירותי פרסום מאוחדים עבור המהלך "הפרסום ברדיו עובד: מנת הפלאפל ששיגעה את המדינה" של שלמור-אבנון-עמיחי.