MSD

MSD ישראל (Merck Sharp & Dohme) היא חברה-בת בבעלות מלאה של ענקית התרופות הבינלאומית MERCK.

החברה, שהוקמה בשנת 1997, עוסקת בפיתוח וייצור תרופות, כמו גם במחקרים רפואיים ובקידום קשרים בין התעשייה הפרמצבטית והביוטכנולוגית בארץ לבין מעבדות המחקר של חברת MERCK העולמית.

כתבות אחרונות

 
רמי לוי / צילום: שני מוזס, גלובס

טייקון המחשבים מייקל דל שוב מוכר מניות רמי לוי תמורת 46 מיליון שקל

קרן MSD שייסד יזם הטכנולוגיה מכרה בבורסה קרוב ל-2% מהונה של קמעונאית המזון, ונותרה בעלת עניין עם כ-5% מהמניות • מימוש גם באלקטרה צריכה: קרן נוקד של רועי ורמוס ושלומי ברכה חדלה להיות בעלת עניין - מכרה מניות כ-2.5% תמורת כ-35 מיליון שקל ונותרה ונותרה עם כ-3% מההון

אביב לוי 12.01.2020
דר אליאב בר / צילום מאיר המאירי

"הסיכון הגדול ביותר לעולם הוא עדיין השפעת"

ד"ר אליאב בר, חוקר מחלות זיהומיות ובכיר בחברת MSD, מוטרד מהחיסונים הלא אפקטיביים שיוצאים מדי שנה למניעת שפעת, נחרד מעמידות האנטיביוטיקה לחיידקים ומסביר איך העלייה בתדירות המין האוראלי הפכה את חיסון הפפילומה רלוונטי במיוחד לגברים

גלי וינרב 17.02.2018
רקפת רוסק עמינח / צילום: תמר מצפי

לאומי מכניס את הקרן של מייקל דל כשותפה בפעילות ארה"ב

הבנק מוכר 15% מלאומי ארה"ב לפי שווי של 940 מיליון דולר לשתי קרנות השקעה אמריקאיות ■ העסקה לא צפויה להניב לבנק רווח משמעותי

עירית אבישר 22.01.2018
מחקר רפואי / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
בתי חולים | לפני כולם

חברות התרופות מימנו מחקרים בבתי"ח ב-560 מ' ש' ב-2015

מי החברה שהשקיעה פי 10 מטבע, מה שמה של הרופאה שהובילה בשנה אחת מחקרים ב-14 מיליון שקל, ומדוע בניגוד לארה"ב עדיין אי-אפשר להצליב בין חברת התרופות שמימנה לרופא שערך את המחקר?

שי ניב 19.04.2016
רמי לוי / צילום: דור מלכה

מה מוצא דל ברמי לוי?

האם הכוכב הקמעונאי הישראלי הצומח אכן זול במונחים גלובליים?

יניב פגוט 30.09.2014

בזק זכתה בפרס האפי פלטינום בתחרות Effie Awards

קמפיין "הסקפטים" לטיפול בהתקרחות של MSD זכה בתחרות של המי"ל בפרס הגרנד אפי

שירות גלובס 11.07.2011

מי סקפטי?

קמפיין הסקפטיים לטיפול בהתקרחות התבסס דווקא על החסם המרכזי של התופעה

אבי זיתן 15.06.2011

JWT מצטרף למערך הפרסום של חברת התרופות MSD

יטפל בתקציב הפרסום של גרדסיל, חיסון למניעת סרטן צוואר הרחם, בהיקף של כ-4 מיליון שקל במחירי מחירון

חגית ברונסקי 02.06.2010

מגה בול - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-480 אלף דולר

לקראת החגים, גם המשביר לצרכן ושופרסל מפגינות נוכחות בפרסום OFFLINE ■ פרטנר מובילה השבוע את הפרסום ONLINE עם השקעה של כ-76 אלף דולר

נתי יעקובי 13.09.2009
צרו איתנו קשר *5988