"מחבלים בדף הפייסבוק של חרם הצרכנים - נגיש תלונה"

מובילי הקבוצה טוענים כי החל מאתמול בערב בוצעה מחיקה של עשרות מסמכים מהקבוצה, נחסמה גישה של מנהלים לקבוצה, וכן נחסמה גישה של חברים בקבוצה למידע

מי מחבל בקבוצת חרם הצרכנים על מוצרי מזון, חרם הקוטג', שבפייסבוק? מובילי הקבוצה טוענים כי החל מאתמול בערב (ד'), בוצעה מחיקה של עשרות מסמכים מהקבוצה, נחסמה גישה של מנהלים לקבוצה וכן, נחסמה גישה של חברים בקבוצה למידע המתפרסם ב-wall.

"מאתמול בלילה יש התקפה על כל הדף. מחקו עשרות קבצים מעשרות מסמכים שמופיעים כהסבר לאנשים מה לעשות. נמחקו גם מאמרים שכתבנו".

"אנשים גרמו לכך שחלק מהמנהלים לא יכולים לראות כלום בקבוצה. אני למשל רואה רשימה חלקית בלבד של החברים. חברים רבים מתלוננים שהם נחסמו ולא מסוגלים לקרוא את המידע אלא רואים דף ריק. אנחנו מתכוונים להגיש על כך תלונה במשטרה", אומר מוביל החרם, איציק אלרוב.

"המתקפה החלה אתמול, אחרי אתמול שהודענו על החרפת המאבק, אבל הצלחנו לנתק אותם. זה כבר לא צחוק. מדובר על הרבה כוחות כלכליים ופוליטיים שמנסים לדכא את המאבק הזה. זה לא כמו מאבקים אחרים שיוצאים בקריאה לממשלה לטפל בנושא מסוים אלא קריאה לציבור לא לקנות מוצרים. יכול להיות שיש כאן כוחות כלכליים וממשלתיים שמנסים לדכא את המאבק בדרכים לא לגיטימיות", אומר אלרוב.

אמש, נזכיר, הודיעו מובילי חרם הקוטג' כי הם מבקשים מהציבור שלא לרכוש מוצרי חלב שאינם בפיקוח וזאת למשך שבוע ימים.

בדף הקבוצה החלו להופיע הודעות כנגד מובילי החרם. כך למשל, בחור בשם כפיר לוי, כותב: "לדף המתחזה בכינוי חרם צרכנים על מוצרי מזון אין שום קשר למחאת צרכנים לגיטימית נגד יוקר המחיה ומאחוריהם מסתתרים שמאלנים, אנרכיסטים המעוניינים לבצע אנרכיה והרס בלבד. אל תשתפו אתם פעולה . אם העתיד שלכם באמת חשוב לכם- תעזבו את הקבוצה הזאת עכשיו".

עוד הוא כותב, "נא לדווח על בני גרוברמן (אחד ממנהיגי החרם- א.ח) השמאלני שחוסם אנשי ימין ומפיץ שקרים. תלחצו על האיקס בהודעה שלו ועל דיווח על שימוש לרעה. הוא איים עליי אתמול ודיווחתי עליו ואם עוד אנשים ידווחו עליו - הוא יעוף".

על כך משיב גרוברמן, "לא הכרתי את הבחור הזה עד היום וברור שהוא שתול. הוא מפיץ דיבה כי לא איימתי עליו ולכן אבקש מכל אחד להשיג לי פרטים שלו ואשמח לשלוח לו מכתב מעורך דין שלי ונתראה בבית משפט על הוצאת דיבה ברבים. נגיש תלונה למשטרה כנגד ההתקפה. הפעולה אינה תמימה והיא נגד ציבור גדול. זכותנו לדרוש חקירה מקיפה".

אלרוב אומר שהודעות אלה מצטרפות להודעות אחרות שנכתבו תחת שמות אחרים. "אני כמנהל לא מצליח למחוק אותם. הוא כותבים כאן מבלי שהם חברים בקבוצה למרות שאין אפשרות כזאת", אומר אלרוב.