פרטנר - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.2 מיליון שקל

פרטנר ממשיכה להוביל את הטבלה ומבליטה את אחד הערכים המרכזיים שלה: הבינלאומיות

פרטנר ממשיכה להוביל שבוע נוסף את טבלת המותגים המושקעים בפרסום, ושומרת על הוצאה ריאלית בסדר גודל של כ-2 מיליון שקל לשבוע. הקמפיין של פרטנר לקניון האפליקציות, באמצעות ברוקנר-נטע-יער, חושף את האינטרפרטציה שנותנים אמנים מרחבי העולם למילות מפתח הקשורות לחוויה הסלולרית.

יש לציין כי הפרסומות עשויות ברמה גבוהה וצובעות את ברייק הפרסומות בצבעים יצירתיים, תוך כדי חזרה של פרטנר לאחד הערכים המרכזים שלה: הבינלאומיות.

השילוב בין יצירתיות פורצת בקמפיין שבסופו של דבר נועד למכור אפליקציות הוא שילוב חריג, שכן בדרך-כלל קמפיינים של הארד סייל אינם מושקעים ברמה כזו, והתחושה היא שפרטנר ממלאים בהצלחה חסך פרסומי שנוצר בחודשים האחרונים עקב שינוי מערך הפרסום שלהם.

חישגד נותנת את מנת האסקפיזם שלה ומעלה מחדש את מבצע "חישגד ניו-יורק שופינג" באמצעות גיתם BBDO.

במסגרת מלחמת המזגנים הקיצית השנתית ניתן כבר להכריז על טורנדו כמנצח הגדול. בפרסום בליגה הבכירה יש כלל ברזל: פרסם בווליום גבוה - או אל תפרסם בכלל. טורנדו, המפרסם קמפיין המתארך כבר כחודשיים וחצי ברציפות, הפנים את הכלל הזה ושרף לאחרונה את המסך תוך כדי שהוא שובר שיאי זכירות.

טורנדו, בדומה לפרטנר, הוא דוגמה נוספת לשילוב של יצירתיות, והפעם מבית היוצר של שלמור-אבנון-עמיחי והארד סייל מבית היוצר של האחים בזזי, בעלי רשת טורנדו.

המותגים המושקעים

1. פרטנר - 2,197,478 שקל - באמצעות ברוקנר-נטע-יער

2. חישגד - 1,902,208 שקל - באמצעות גיתם BBDO

3. מזגני טורנדו - 1,731,327 שקל - באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי

4. א.ל.מ - 1,536,421 שקל - באמצעות רגב-קויצקי

5. סופר-פארם - 1,415,801 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 15-21/7/2011.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.