מועצת הכבלים מגבילה את עלות תיקון השלטים של הוט ו-yes

הודיעה כי עלות תיקון והחלפת השלטים שהוט ו-yes רשאיות לגבות מהלקוחות לא תעלה על 33.1 שקל (הוט) ו-41.2 שקל (yes) לפני מע"מ ■ ההחלטה תיכנס לתוקף באופן מיידי

מועצת הכבלים והלוויין הודיעה כי עלות תיקון והחלפת השלטים שהוט ו-yes רשאיות לגבות מהלקוחות לא תעלה על 33.1 שקל (הוט) ו-41.2 שקל (yes) לפני מע"מ. ההחלטה תיכנס לתוקף באופן מיידי.

במועצה מסבירים כי המחיר עבור תיקון והחלפת שלטים עלה באופן משמעותי בשנים האחרונות. בעקבות תלונות רבות בנושא הורה יו"ר המועצה, ניצן חן, לערוך בדיקה מקיפה שכללה בירור יסודי של רכיבי העלות של ציוד הקצה, לרבות השלטים.

השלטים, יש לציין, שייכים לחברות הוט ו-yes, מושאלים למנויים ומושבים לחברות בתום השימוש על-ידי הלקוחות. בתום תקופת אחריות של שנה מחויבים הלקוחות בתשלום עבור תיקון נדרש בעת הצורך.

שר התקשורת משה כחלון בירך את המועצה והביע תמיכה בהחלטתה: "מדובר במהלך חשוב וצודק המשקף את הפעילות הצרכנית שמובילה המועצה בשנים האחרונות, כחלק מסדר היום הצרכני של משרד התקשורת להגנה על כיסם של הצרכנים. הלקוח ישלם בדיוק על מה שהוא נדרש לשלם, ובמקרה זה לא יותר מעלות השלט. מדובר בחיסכון משמעותי לכל משפחה".