ראובני, אדלר וגליקמן מתמודדים על תקציב הפרסום של לחמי

ויסוצקי רכשה את קונדיטוריית לחמי בתחילת 2011 מידי איש העסקים סטף ורטהיימר ומשפחת זהר תמורת כ-6.5 מיליון דולר, והיא עומדת לבצע השקה מחודשת למותג

חברת ויסוצקי מחפשת משרד פרסום למותג לחמי - כך נודע ל"גלובס". ויסוצקי רכשה את קונדיטוריית לחמי בתחילת 2011 מידי איש העסקים סטף ורטהיימר ומשפחת זהר תמורת כ-6.5 מיליון דולר, והיא עומדת לבצע השקה מחודשת למותג.

עוד נודע ל"גלובס", כי החברה מקיימת פגישות עם משרדי הפרסום ראובני- פרידן, אדלר-חומסקי וגליקמן-נטלר-סמסונוב. מדובר בפגישות שבהן נדרשו המשרדים להציג אסטרטגיה ללא קריאייטיב.

עם שניים מתוך 3 המשרדים יש לוויסוצקי ניסיון קודם: ראובני-פרידן משמש כיום כמשרד הפרסום של ויסוצקי, לאחר שזכה במכרז על התקציב לפני פחות משנה ואילו אדלר-חומסקי טיפל בתקציב לפני מספר שנים.

לקונדיטוריית לחמי, שנוסדה בשנת 1986, יש קו מוצרים רחב מאוד בתחום עוגות ועוגיות פרימיום, הנמכר ברשתות השיווק. מחזור הפעילות הכספי של החברה עומד על 50 מיליון שקל בשנה.

חברת ויסוצקי, שנמצאת בבעלות משפחת זיידלר, עושה מזה למעלה משנה מאמצים להרחיב את תחומי פעילותה. במסגרת זו היא ניהלה בעבר משא ומתן לרכישת בייגל בייגל מיוניליוור ומשפחת בייגל, אשר לא צלח בסופו של דבר.

העסקה הנוכחית תאפשר לחברה להיכנס לתחום עוגות ועוגיות הפרימיום, כאשר בכוונת ויסוצקי להשתמש בלחמי כפלטפורמה לפיתוח הפעילות בתחום. בנוסף מחזיקה ויסוצקי גם בבעלות על שמן זיתא.

מוויסוצקי נמסר בתגובה: "במסגרת ההטמעה של לחמי בתוך הקבוצה בוחנת החברה את שותפיה למהלך".