הטיפ היומי: ענקית שירותי חיפוש שיכולה לזנק ב-40%

חברת באידו, המעניקה שירותי חיפוש באינטרנט בשפות סינית ויפנית, נהנית ממומנטום עסקי חזק ושיפור תחרותיות הליבה שלה ■ במריל לינץ' מעלים ההמלצה ל"קנייה" עם מחיר יעד של 186 דולר

חברת באידו (Baidu, סימול: BIDU), ענקית שירותי חיפוש באינטרנט בשפות סינית ויפנית, מציעה שירותי חיפוש בדפי אינטרנט, חדשות, תמונות, קבצי מדיה ובלוגים באמצעות קישורים, וכן פלטפורמות למסחר אלקטרוני המותאמות לצרכן. בנוסף, היא מעצבת ומספקת שירותי שיווק באינטרנט, המאפשרים ללקוחותיה להגיע למשתמשים אשר הביעו עניין במוצרים מתחרים.

המומנטום העסקי החזק בחברה נמשך גם במהלך הרבעון השלישי של השנה. בסופו הציגה באידו עלייה של כ-85% בהכנסות (6% מעל הערכות הקונצנזוס), הנובעת בעיקר מהגידול בשיעור ההכנסה החודשית מלקוחות (APRU) כמו מפרסמים גדולים. ייתכן כי רכישת Qunar, מנוע החיפוש האנכי המוביל בסין, תגרום לעלייה נוספת בשיעור הצמיחה.

באידו ממשיכה לשפר את תחרותיות הליבה שלה דרך המעבר לשימוש במערכת של פניקס (Phoenix). זהו מהלך אסטרטגי ארוך טווח וחשוב, שעשוי להפוך אותה לחברה חזקה עם מערכת חדשה, שתספק הכוונה טובה יותר וכלי דיווח למפרסמים. בנוסף, באידו מציגה שיפור בטכנולוגיית התצוגה, ותומכת בנתוני מידע נוספים בפורמט הפרסום ובאתר האינטרנט שלה.

אלו הביאו את באידו לעדכן מעלה ב-1%-2% את תחזיות ההכנסות והרווח למניה ב-2011 ו-2012. להערכתנו החברה תציג רווח שנתי נקי למניה של 19.01 דולר ו-30.49 דולר בהתאמה. בהסתמך על שוק פרסום בריא ב-2012, אנו ממליצים על מניית החברה "קנייה", ומעלים את מחיר היעד מ-182 דולר ל-186 דולר - כ-38% מעל מחירה הנוכחי.

מחלקת המחקר, מריל לינץ'