שיווק ויראלי

כתבות אחרונות

 
מימין למעלה בכיוון השעון: מארז הבמבה, קראנץ' במבה אדומה וביצי קינדר עם בובות הארי פוטר / צילומים: יחצ אסם, גלידות נסטלה, שאטרסטוק

לא רק התינוק של במבה: כך מתעצם המרדף סביב טרנדים בזמן המלחמה

סביב מארז הבמבה שיצא במהדורה מוגבלת נוצר "שוק אפור" עוד לפני שיצא רשמית למדפים - ולצדו נרשמו הקיץ ביקושים לקראנץ' החדש ולקינדר עם בובות הארי פוטר • כל אלה עונים על הצורך בנוסטלגיה ובתחושת שייכות, שמתחזק בעידן של חוסר ביטחון וחוסר ודאות

שירה ספיר 06.08.2024
המארז של במבה / צילום: יח''צ אסם

הטרנד החדש שמשגע את הישראלים: מארז האספנות של במבה

אסם מציינת 60 שנה למותג במבה ובמסגרת החגיגות הוציאה לשוק מארז אספנות מיוחד, והמחירים ברשתות החברתיות מזנקים

שירה ספיר 04.08.2024
פרסומת למסעדה בטיקטוק

בלי לקחת ברצינות, ובלי סאבטקסט: הסגנון הייחודי של פרסומות בטיקטוק

בעולם שבו הפקות בתקציב גבוה הן אלו שזוכות לרוב בהערכה, הקריאייטיב הפשוט להבנה שהתפתח בפרסומות לעסקים קטנים, בשילוב עם ההפקה הזולה - נותנים שיעור לעולם הפרסום המסורתי

רן פינקלשטיין 09.01.2024
מרגוט רובי וריאן גוסלינג בסצנה מתוך הסרט / צילום: Associated Press, Warner Bros. Pictures

אחוזה ב־Airbnb וקולקציות בגדים: מה עומד מאחורי קמפיין השיווק האגרסיבי של הסרט ברבי

יותר משנה לפני שהסרט החדש על הבובה המפורסמת יצא לאקרנים, החל אחד הקמפיינים הנוצצים שהוליווד ראתה: מעשרות שיתופי־פעולה עם מותגי אופנה וקוסמטיקה, דרך קולקציית בגדים וירטואלית ועד לאחוזה להשכרה בדמות "בית החלומות" הוורוד מהסרט • ולטירוף השיווקי הזה יש סיבה טובה, בחברה של ברבי, מטאל, מקווים שהסרט החדש יציל את המותג הדועך

עדי טננבאום 22.07.2023
טל גוילי לקנר, מנכ''לית חברת Designit TLV, / צילום: רוני כנעני

המנהלת שעוזרת לגופים הגדולים במשק להתחבר ללקוחות שלהם

טל גוילי לקנר, מנכ"לית חברת המיתוג והייעוץ האסטרטגי Designit TLV, משכללת את הצעות הערך של ארגונים כמו שופרסל, yes ואל על - וגם של מתחרים כמו בנק לאומי • "אנחנו מתעסקים עם תחרות מאוד צפופה, אבל שומרים על חומות סיניות", היא מסבירה בראיון לגלובס. "הרעיון הוא להפוך מוצר או שירות קיים ליותר חכם, חד ונכון"

שירה ספיר 13.07.2023
לואיז הולמס / צילום: מטא

בכירה בפייסבוק: "זה עידן של חילופי כוחות, היוצרים משפיעים יותר מהמותגים שמשלמים להם"

שוק כלכלת היוצרים הגלובלי מוערך ב־16.5 מיליארד דולר, ופייסבוק נחושה להוביל אותו • בראיון לגלובס אומרת לואיז הולמס, דירקטורית שותפויות בענקית הטכנולוגיה: "ההבדל בינינו לטיקטוק קשור לקהילה שאנחנו מספקים ולחבילת מוצרי המונטיזציה שאנחנו מספקים ליוצרי התוכן"

נבו טרבלסי 06.09.2022
תום אורבך, מפתח כלי הפוסטים הוויראליים בלינקדאין

היזם הישראלי שהבין איך להפוך פוסטים בלינקדאין לוויראליים. ואז מינף את זה לאקזיט

תום אורבך יצר מחולל פוסטים ויראליים ללינקדאין לאחר שהבין מה הופך טקסטים בפלטפורמה החברתית לבולטים, וכעת הוא מוכר את הכלי בעל ה-1.6 מיליון משתמשים לסטארט-אפ אמריקאי • סכום הרכישה לא פורסם, אך אורבך מתגאה מאוד ב"אקזיט קטן"

נבו טרבלסי 28.08.2022
קרין נהון / צילום: איל יצהר

פייסבוק לא רוצה שנעשה מהפכות: פרופ' קרין נהון חושפת את כללי הוויראליות החדשים

אתם כותבים פוסט בפייסבוק, זועמים על המצב הפוליטי - ומחכים • לייק אחד, אולי שלושה, וכשמגיע החמישי - כבר עוברת כמעט יממה • הרשתות החברתיות חושפות פחות ופחות אנשים לתוכן, והוויראליות של פוסטים אותנטיים, ללא מימון - יורדת • בראיון ל"ליידי גלובס" חושפת פרופ' קרין נהון את כללי הוויראליות החדשים, ואת התערבות הרשתות בהצתה וכיבוי של מהפכות

שירה עדן 02.01.2019
ספריי שירותים  / צילום: מהוידאו

צפו: סרטון ויראלי חדש למוצר השירותים שהפך ללהיט ענק

אחרי שהציגה סרטון למוצר שירותים שזכה ליותר מ-34 מיליון צפיות והביא למיליוני הזמנות של המוצר באמזון, הפרזנטורית של Poo-pourri עושה זאת שוב עם סרטון פרובוקטיבי שצבר מיליוני צפיות ביומיים האחרונים

אוריאל הרמן 04.11.2015
שיווק דיגיטלי / צילום: shutterstock

שיווק דיגיטלי - עסקים קטנים צריכים שיווק גדול

שיווק דיגיטלי הוא כלי ראשון במעלה להגדלת הכנסות העסק ■ איך עושים את זה, ומאילו טעויות כדאי להימנע כדי להרוויח מהפעילות ברשת? קבלו מדריך

יעל אורי 14.09.2014

קבלו את הארלם בסערה

כך נוצרת תהילת עולם המונית, ויראלית, פורצת גבולות

יזהר שי 02.03.2013

חממו את הגוף ומלאו אותו אדרנלין, נשמו ואל תפחדו לבכות

אביגיל טננבוים, מאמנת הדוברים הרשמית של TED, תלמד אתכם ששנים של עבודה מתנסחות הכי טוב ב-18 דקות, ושהמחשבות האינטימיות שלכם יכולות להפוך להרצאה ויראלית

שרון מגנזי 06.01.2013

יום שישי בפייסבוק, את יודעת

לפחות במובן הזה אנשי המחאה מערערים את יסודות העולם התאגידי

הדס ברק 28.06.2012

צפו בווידיאו: הכירו את התנועה לשמירת הבולבולים

קמפיין חדש ברשת מוכיח: רעיון טוב עושה את ההבדל ■ הקמפיין, "התנועה לשמירת הבולבולים", התברר כשיתוף-פעולה בין דורקס והוועד למלחמה באיידס

ליאת זנד 17.11.2011

   12   

   נמצאו 30 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2