מי רוצה לנטרל את התקשורת הסלולרית של לונדון 2012?

ה"דיילי טלגרף" מדווח כי המפעילה ‏o2‎‏, שמשמשת כספונסרית של המשחקים, דורשת שימוש בלעדי בקווים שלה באזורי אירוח ה-‏VIP‏ של המשחקים האולימפיים

עד כמה רחוק יכולות חברות מסחריות לקחת את הסכמי החסות שלהן על אירועי ספורט? חברת הסלולר o2, המשמשת כספונסרית רשמית של המשחקים האולימפיים בלונדון, והאולם שבבעלותה בבירה האנגלית (ה-"o2 ארנה") אף צפוי לארח תחרויות התעמלות וכדורסל מהאולימפיאדה בקיץ הקרוב, מנסה לנטרל לחלוטין את מפעילות הסלולר המתחרות שלה.

"הדיילי טלגרף" מפרסם כי החברה מנסה להגיע להסכם עם הוועדה המארגנת של המשחקים, לפיו לא ניתן יהיה להשתמש בשירותי חברות אחרות באזורי אירוח ה-VIP של לונדון 2012. המשמעות: יותר מ-40 אלף מנהלים בכירים ואורחיהם המכובדים שאינם משתמשים ביום-יום ברשת הסלולר של o2, יאלצו להחליף כרטיס sim בזמן השהות באיזורי ה-VIP, או להשתמש בטלפון חלופי.

העניין הזה כמובן מעורר זעם בקרב מפעילות הסלולר האחרות בבריטניה, ביניהן אורנג', טי-מובייל, וודאפון ו-Three. בוועד המארגן של לונדון 2012 מתעקשים שהעניין הזה יוסדר, ותתאפשר גישה סלולרית גם למשתמשי החברות האחרות: "אנו בטוחים כי יימצא פתרון לבעיה", נמסר בתגובה רשמית של הוועד ל"טלגרף".