סקר: יותר נשים כותבות בלוגים בהשוואה ל-2010

41% מהבלוגרים בעולם הם נשים, לעומת 36% בלבד בשנה שעברה - כך עולה מהסקר השנתי State of the Blogosphere 2011 ■ כ-50% מהבלוגרים מגיעים מארה"ב

הבלוגריות צוברות תאוצה: 41% מהבלוגרים בעולם הם נשים, לעומת 36% בלבד בשנה שעברה - כך עולה מהסקר השנתי State of the Blogosphere 2011 של חברת החיפוש בבלוגים Technorati.

מהסקר, שבו לקחו חלק 4,114 בלוגרים מכל רחבי העולם, עולה כי הבלוגרים מעדכנים את הבלוגים שלהם בתדירות גבוהה יותר. מהדוח עולה כי הבלוגר הממוצע מתחזק 3 בלוגים, ויש לו 847 עוקבים. 80% מהבלוגרים מתחזקים בלוג במשך שנתיים ומעלה, בעוד 50% מתחזקים בלוג במשך 4 שנים ומעלה.

ממצאים נוספים בסקר: 61% מהבלוגרים הם חובבנים וכותבים את הבלוגים בעיקר בשביל הכיף. 60% מתוכם מקדישים פחות מ-3 שבוע בשבוע לכתיבת בלוג.

על אף שמרבית הבלוגרים צעירים יחסית (גילאי 25-44), 33% הם בני 44 ומעלה. לאור חתך הגילאים, לא מפתיע לגלות כי מרבית הבלוגרים נשואים, כשמחצית מהבלוגרים הם הורים לילדים.

מבחינה גיאוגרפית נראה כי ארה"ב שולטת ללא עוררין, כש-50% מהבלוגרים מגיעים מארה"ב - רובם מתגוררים בקליפורניה. 25% נוספים מגיעים מאירופה, והשאר מתפזרים בשאר העולם. 25% מהבלוגרים הם עצמאים, כש-50% הם בלוגרים שמועסקים במשרה מלאה.

מבחינת הרשתות החברתיות, נראה כי הבלוגרים המקצועיים משתמשים יותר בטוויטר מאשר בפייסבוק. עוד עולה כי 66% מהבלוגרים המקצועיים משתמשים בגוגל פלוס - לעומת 59% מכלל הבלוגרים.

מהבחינה המסחרית, הסקר של Techonarti מצא כי 66% מהבלוגרים כותבים על מותגים - מחצית כותבים ביקורות על מוצרים או מותגים מסוימים, בעוד היתר מתמקדים בחוויות קנייה בחנויות או מול שירותי לקוחות.

רק 6% מהבלוגרים שהשתתפו בסקר טענו כי הם כותבים פוסטים ממומנים, אך רובם מרוויחים מכך פחות מ-50 דולר. עבור 4% מכלל הנסקרים - כתיבת הבלוגים היא מקור ההכנסה העיקרי שלהם.

יומני היקר שלום
 יומני היקר שלום