איגוד השיווק מצטרף למאמץ להצלת ערוץ 10: במכתב שנשלח היום (ב') קוראים חברי האיגוד לשר התקשורת משה כחלון לאמץ את ההצעה לפיה יומר חובו של ערוץ 10 בהפקה של תוכניות דרמה ותעודה, מעבר למכסה בה מחויב הערוץ כיום.
על-פי ההצעה, שהועלתה על-ידי אסף אמיר מאיגוד היוצרים בדיון בוועדת הכלכלה בשבוע שעבר, יופנו 45 מיליון השקלים שאותם מחויב ערוץ 10 להעביר לקופת המדינה כתמלוגים ודמי זיכיון, להפקת עוד תוכניות טלוויזיה איכותיות וחשובות.
לדברי אנשי האיגוד, "לצערנו לא זכתה הצעה זו להתייחסות מעמיקה בוועדת הכלכלה ואנו מאמינים כי יש לדון בה בכובד ראש ובענייניות. אנו תומכים בהצעה ומאמינים כי היא עשויה להיות המפתח הראוי לפתרון המשבר.
"אנו המפרסמים בטלוויזיה - חברות המזון והמשקאות, הבנקים והביטוח, הסלולר והתקשורת, הקמעונאות, הפיננסים, השירותים והנדל"ן - פונים אליך בשעת משבר זו, בבקשה לבחון היטב ובאהדה את ההצעה הקונקרטית המונחת לפנייך, שכן מדובר בהצעה שהיא גם יעילה, גם ישימה ובעיקר בעלת הגיון כלכלי ועסקי. אנו מניחים לפניך הצעה שהינה בעלת ערך רב לכל הנוגעים בדבר: לציבור הצופים, לשוק ההפקה והיצירה הישראלית, לשוק הפרסום הישראלי, לרגולטור, וכמובן לערוץ 10 ולעובדיו".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.