ניסים מויאל מצטרף כשותף למשרד הפרסום אברהם

מויאל שימש בתפקידו האחרון כמשנה למנכ"ל משרד הפרסום יהושע TBWA

שינוי בעלות במשרד הפרסום אברהם: ל"גלובס" נודע כי הפרסומאי ניסים מויאל, לשעבר המשנה למנכ"ל במשרד הפרסום יהושע TBWA, מצטרף כשותף שלישי במשרד לצדם של יריב אברהם ודודיק כץ. מויאל הופך לשותף כבר מיום כניסתו למשרד, על-פי מתווה שבו המייסד יריב אברהם יחזיק ב-60%, ודודי כץ וניסים מויאל יחזיקו ב-20% מהמניות כל אחד.

מויאל נחשב לאחד מהבולטים בדור הצעיר של ענף הפרסום. הוא החל את דרכו כתקציבאי במשרד הפרסום אריאלי-פובליסיס, משם עבר לראובני-פרידן ואז הצטרף ליהושע. 4 שנים לאחר הצטרפותו למשרד הוא ונבו כרמי, מנהל המדיה של המשרד, שסומנו כהנהלה הצעירה, הפכו לשותפים ברווחי המשרד.

בהמשך "נתפרה למידותיו" של מויאל הגדרת תפקיד חדשה שלא הייתה במשרד קודם לכן, והוא הפך למשנה למנכ"ל. בתקופת כהונתו גדל המשרד באופן משמעותי, תוך שהוא מגייס לקוחות חדשים ועולה בדירוג משרדי הפרסום הגדולים. אך בסופו של דבר התפרקה החבילה, ומויאל עזב לפני מספר חודשים את המשרד.

במהלך חודשים אלה ניהל מויאל משא-ומתן עם מספר משרדים בענף על כניסה לשותפות. ההכרעה לטובת משרד הפרסום אברהם היא כמעט מתבקשת, שכן המשרד מביא איתו יכולות המשלימות את יכולותיו של מויאל עצמו.

מייסד המשרד, יריב אברהם, נחשב לאיש קריאייטיב בולט. לפני קצת יותר מעשור הוא ייסד ביחד עם שאול נפתלי את משרד הפרסום נפתלי-אברהם, שנחשב במשך שנים לבוטיק קריאייטיב מהסוג שכמעט לא קיים בישראל. למרות שהמשרד לא נמנה עם 20 משרדי הפרסום הגדולים הוא הצליח להחזיק בקאדר לקוחות כגון רנואר, נייצ'ר ואלי, רד בול, יגואר, הולנדיה, עולם הקולנוע ואליישר.

בשנת 2009 הגיעה השותפות בין אברהם לנפתלי לקיצה, כשאברהם רכש את מלוא מניות המשרד והפך את שמו לפרסום אברהם.

לפני כשנה הצטרף למשרד כשותף ומנכ"ל דודיק כץ, ששימש בתפקידו האחרון כמשנה למנכ"ל סחר ב"גלובס". כץ הביא איתו את הניסיון הניהולי מסחרי וההבנה בתחום המדיה. מויאל אמור להשלים משולש זה עם תרומה בפן האסטרטגי - תחום התמחותו.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי פרסום אברהם מראה עם השנים גידולים משמעותיים בהיקפיו: ב-2009 עמד היקף הפרסום של המשרד על 17.6 מיליון דולר במחירי מחירון, ב-2010 על 28.9 מיליון דולר, וב-2011 על 31.9 מיליון דולר.