"גם סופרמן היה בורח לחו"ל עם כזה אוברדראפט"

המחאה החברתית נגד שטראוס ממשיכה: "המחנה המשותף" יערכו מחר "עלאידע חברתית" כשהם מחופשים לגיבורי-על ויפגינו למען צדק חברתי

העדלאידע של הארגונים החברתיים יוצאת לדרך: פעילי המחאה החברתית מארגון "המחנה המשותף" יצעדו מחר (ה') לאורך תל-אביב כשהם מחופשים לגיבורי-על, ביום מחאה מחופשת שיסתיים בהפגנה מול משרדי שטראוס בפתח-תקווה.

לדברי המארגנים, "גם סופרמן היה בורח לחו"ל עם כזה אוברדראפט בסוף החודש".

פעילי המחאה מאשימים את שטראוס בכך שמחירי מוצריה בישראל יקרים מדי, והיא ממשיכה למכור חטיפים כמו "פסק זמן" במחיר יקר יותר אף מהמחיר בו הם נמכרים בארה"ב.

העלאידע החברתית תיפתח מחר בשעה 11:00 בבוקר בפארק יהושע בתל-אביב, ומשם יצעדו הפעילים המחופשים ברחובות העיר עד לגינת לוינסקי, שם יתקיים קרנבל מחאה ססגוני בשעה 15:00. משם יעלו הפעילים על אוטובוס של תנועת "המחנה המשותף", שיישא שלט ענק עם הכיתוב "גיבורי-העל נגד יוקר המחיה", שייקח אותם להפגנה מול משרדי שטראוס, שתתקיים בשעה 16:30 ברחוב הסיבים 50 בפתח-תקווה.

מובילי המחאה, בועז נול ועידן מילר מתנועת "המחנה המשותף", אומרים הערב (ד'): "הציבור הישראלי ממשיך להיחנק כתוצאה מיוקר המחיה, מחאת הקיץ עדיין לא הניבה שום פתרונות מעשיים. לפעמים נדמה כאילו הממשלה כבר לא סופרת את האנשים ברחוב מרוב שאננות. טרכטנברג אמר את שלו, אבל דבר לא קרה.

"ישראל היום צריכה סופר-טרכטנברג, חבילת צעדים חברתיים מעשיים שיבוצעו באופן מיידי כי הציבור כורע תחת הנטל. הרוב הדומם של הציבור בישראל כורע תחת הנטל, הישראלים אינם גיבורי-על - גם סופרמן היה בורח לחו"ל עם כזה אוברדראפט בסוף החודש".