"כשמחשבים זאת, ממש מקבלים מכה" • אחרי שנתיים משנות חיים, ההחלטה על מה לכלות את השעות שלנו נראית אפילו יותר כבדה
זאת בהשוואת המע"מ והכמות במוצר ■ מחירו של החלב הגולמי בישראל גבוה ב-26% ממחירו בגרמניה, אולם מעדן כמו מילקי מכיל כמות קטנה יחסית של חלב, ולכן אינו יכול לספק הסבר לפער הגדול
אחרי 3 שנים של התייקרות, העליות נבלמו ■ בתחילת השנה הוחרפו ירידות המחירים: מחירו של סל מוצרים זהה שבדק "גלובס" ירד ב-4.5% עד כה ב-2012 ■ בראש ההוזלות: הקוטג', הסוכר, חיתולי האגיס, אורז סוגת וקטשופ אסם
מנכ"ל התאחדות התעשיינים בכנס התמ"ת לרגל יום הצרכן: "הגנת הצרכן הפכה להגנת הצרחן. לא כל 3 אנשים בפייסבוק נחשבים קבוצת מחאה" ■ "אם שטראוס תוריד מחר מחירים ב-10% - באותו רגע כל המתחרות הקטנות ייעלמו מהשוק"
המחאה החברתית נגד שטראוס ממשיכה: "המחנה המשותף" יערכו מחר "עלאידע חברתית" כשהם מחופשים לגיבורי-על ויפגינו למען צדק חברתי
איך עדיין לא קמה קבוצת מחאה נגד הסדרי הפנסיה או נגד מחירי הביטוח?
התאחדות התעשיינים: "המצב הנוכחי נוח למקבלי ההחלטות, אבל הניסיונות להכריח יצרנים גדולים לעבור למחירי הפסד יהרגו יצרנים קטנים ויפחיתו את התחרות"
(עדכון) - מנכ"ל שטראוס ישראל בדיון על יוקר המחיה בוועדת הכלכלה של הכנסת: "אנחנו עשינו את שלנו - ביצענו צעדים חסרי תקדים של הוזלות בעשרות מוצרים" ■ "אנחנו היינו הראשונים שאמרנו שבישראל החיים יקרים - וכן, גם בעולם המזון"
מחקר חדש של הכנסת הבוחן את ההפרשים הגבוהים בין מחירי המזון בארץ למחירי המזון בחו"ל ■ הגורמים למחירים הגבוהים: היצרנים, המע"מ וחוסר התחרותיות
ארגוני הצרכנים הכריזו על חרם, גולשים משתוללים בפייסבוק - אך הצרכן הישראלי מתגלה במערומיו נוכח המבצעים המפתים של שטראוס ■ קמעונאי: "כאשר נותנים מבצע אטרקטיבי לצרכן הישראלי, לא מעניין אותו כלום"
כדי לחלק מחדש את עוגת ההכנסות צריך לשנות את שיטת הממשל, לא מחאת שוקולד
הגיע הזמן לשינוי רדיקלי: יש קשר הדוק ומאיים בין קרטון חלב לחטיף "פסק זמן"
(עדכון) - צפו בציון בלס: "הכל התחיל ממבצע מקומי בארה"ב לחטיפי שוקולד" ■ "אנחנו לא קובעים את המחיר הסופי לצרכן" ■ "אנחנו, בשטראוס, מזדהים עם המחאה החברתית הצודקת ומבינים את הכאב והקושי של הצרכנים בישראל"
"לאחר ניסיונות רבים הבנו שאין עם מי לדבר" ■ גם יוזמי חרם הקוטג' קראו להחרים את שטראוס מ-1 במארס, בשל פערי המחיר של חטיפי עלית בין ישראל וארה"ב
עדי עזרא, יו"ר נטו, במתקפה חסרת תקדים על תנובה, שטראוס ואסם: "הרווח הגולמי שלהן הוא החזירות עצמה" ■ "שטראוס רמסה כל תחרות בשוק השוקולד" ■ "הרשת סוערת? שטראוס תצא במבצע שקר כלשהו, ותשקוט הארץ"
המחאה נגד שטראוס מתעצמת: יותר מ-12 אלף לייקים בדף הפייסבוק הרשמי של החרם על שטראוס ■ "הפכו אותנו ל'צרכנים שבויים', מאלצים אותנו לשלם כפול וגוזרים על חשבון כולנו קופון מטורף; שאלתם איפה הכסף? אז הנה הכסף"
ימי קורונהבריאות הנפשניהול זמןפסיכולוגיה