תקציב הפרסום של חברת הנופש והפנאי אופיר טורס עובר למשרד הפרסום זרמוןDDB - כך נודע ל"גלובס". התקציב טופל בשנה האחרונה במשרד הפרסוםJWT ישראל. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי היקף הפרסום של אופיר טורס עמד ב-2011 על כ-6.9 מיליון דולר.
לאופיר טורס אין ניסיון ארוך שנים בהתקשרויות עם משרדי פרסום.JWT ישראל היה משרד הפרסום הראשון של החברה ועיקר עבודתה הפרסומית עם השנים נעשתה באופן עצמאי. כך למשל, כשחברת אופיר גיאוגרפי, שבבעלות הקבוצה, אשר עוסקת בתחום טיולים גיאוגרפיים ליעדים אקזוטיים ומיוחדים, עשתה מיתוג מחדש, נעשה המהלך בתוך הבית ללא עזרה של משרד פרסום.
עם זאת, בתחום האינטרנט המהווה חלק משמעותי בפרסום של חברות מסוג זה, נעזרה אופיר טורס בשנים האחרונות בגורמים מקצועיים: בשלב הראשון טיפל בתקציב משרד האינטראקטיב I-CON. בהמשך, ועד היום, מטפל בתקציב ווב אימג' מקבוצת פובליסיס.
חברת אופיר טורס מספקת תחת קורת גג אחת מגוון רחב של מוצרי הנופש. בתחום תרבות הפנאי פועלת החברה באמצעות רשת ריקושט, שלה 40 סניפים בפריסה ארצית
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.