סלקום, פלאפון ופרטנר יפטרו אלפי עובדים

גולן טלקום והוט מובייל מזעזעות את השוק ■ פלאפון כבר הודיעה על חבילת הכול כלול ב-119 שקל למדברים מעל 250 דקות בחודש - צעד שכנראה לא יספיק

חברות הסלולר הוותיקות - סלקום, אורנג' ופלאפון - יודיעו תוך ימים ספורים על שורה של מבצעים, בעקבות כניסתם של מפעילי הסלולר החדשים ותחרות המחירים האגרסיבית בענף - כך נודע ל"גלובס".

חדשות אחרונות בנושא המלחמה בענף הסלולר:

גולן טלקום: סלולר ללא הגבלה ב-99 שקל

מיכאל גולן: "99 ש' בחודש זה הסטנדרט החדש"

הוט משיבה מלחמה: חבילת "הכול כלול" ב-89 שקל לחודש

רמי לוי על מפעילי הסלולר החדשים: זולים מהערכותינו

פלאפון: סלולר ללא הגבלה ב-119 שקל? דברו מעל 250 דקות

"גלובס" מציג: המדריך השלם למהפכת הסלולר

גורמים בחברות הוותיקות ציינו כי לא הופתעו מרמות המחירים שהציגו שתי מפעילי הסלולר החדשים - גולן טלקום והוט מובייל - וכי החברות נערכו לכך ב"תרחישי המלחמה" המקדימים שלהן.

גורמים בשוק הסלולר מעריכים כי סלקום, פלאפון ואורנג' יציגו בקרוב "הצעות לא פחות אטרקטיביות" מאלה של גולן טלקום והוט מובייל, כלומר ההערכה היא כי המחירים בענף יתכנסו בדרך זו או אחרת לאזור ה-100 שקל לחודש לחבילת "הכל כלול".

כזכור, פלאפון הודיעה כבר אתמול, כתגובה ראשונית, על חבילת "הכול כלול" ב-119 שקל לחודש עבור משתמשים "כבדים" שמדברים יותר מ-250 שקל לחודש.

בעקבות תחרות המחירים האגרסיבית, וכפי שכבר הוערך בעבר, אומרים היום גורמים בשוק הסלולר כי הענף בדרך לגל קיצוצים נוסף אותו מגדירים הגורמים "דרמטי וכואב". ככל הנראה, סלקום, פרטנר ופלאפון יפטרו 500-1,000 עובדים כל אחת.

גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס לתחרות האגרסיבית בסלולר והעלה פוסט בדף הפייסבוק שלו בו נכתב: "המהפכה בשוק הסלולר כבר מאפשרת לכל אחד ואחת מכם לשלם הרבה פחות ממה ששילמתם עד עכשיו. נצלו את התחרות כדי לשלם פחות".