השיחה: עדי קייזמן ואסתי גינזבורג חשאיים

קייזמן וגינזבורג שולחים מיילים לקראת החתונה ■ קונדליסה רייס מתארחת בארץ ■ וגם: פרופ' מאיר חת משיק ספר חדש

הזמנות ויראליות לחתונות סודיות יכולות להצליח, אבל גם יכולות לחשוף את האירוע טרם זמנו. אצל מייסד פייסבוק מארק צוקרברג, שהדהים רבים כאשר התחתן בחשאי עם בת זוגו פריסיליה צ'ן, ועדכן בכך רק לאחר מעשה דרך דף הפייסבוק שלו, זה עבד (עוד על החתונה - בעמודי החדשות). בארץ- אינפורמציה כזו נוטה לדלוף. איש העסקים עדי קייזמן ובת זוגו הדוגמנית אסתי גינזבורג שיגרו לכמה עשרות מקורבים הודעה בדואר אלקטרוני על כוונתם להתחתן ביום שישי, 6 ביוני. במייל התבקשו האורחים לשריין את התאריך, ולשמור על דיסקרטיות לגבי האירוע. בני הזוג הבטיחו שההזמנות הרשמיות יגיעו על-ידי שליח בקרוב ובהן גם ייחשף מקום החתונה. כעת רק ניתן להמתין ולראות האם הזוג יפרסם גם הוא את תמונתו הראשונה כזוג נשוי בפייסבוק.

רייכמן מעניק תארים

סוף שבוע עמוס אירועים עבר על המרכז הבינתחומי בהרצליה. ברביעי בערב העניק פרופ' אוריאל רייכמן, נשיא המרכז, תארי "עמית כבוד" לדמויות מובילות המסמלות "ציונות, יזמות, אחריות חברתית, פילנתרופיה והצלחה עסקית", כהוקרה על תרומתם למדינת ישראל ולעם היהודי, ביניהן: דורית ביניש, הרבנית עדינה בר-שלום, מלכה ואמנון ליאון, גליה מאור, אריאל קור ומנחם שטרנברג.

גבי גלי ורונית אשכנזי, טקס הענקת תואר אקדמי במרכז הבינתחומי בהרצליה / צילום: יותם פרום
 גבי גלי ורונית אשכנזי, טקס הענקת תואר אקדמי במרכז הבינתחומי בהרצליה / צילום: יותם פרום

גבי, גלי ורונית אשכנזי

בחמישי בערב נערך במקום טקס הענקת תארים ראשונים ושניים לבוגרי מחזור 2011 במעמד נשיא המדינה שמעון פרס, שהגיע למקום גם כדי לכבד במיוחד את אחד המסיימים - נכדו נדב. בין ההורים הגאים שהצטלמו עם הבוגרים הטריים: גבי ורונית אשכנזי עם בתם גלי ורון והדס פרושאור עם בנם ליאור.

סקאל במחווה לווינהאוס

חיים סקאל, יו"ר ומייסד עמותת "לב אוהב", אירח בשישי בצהריים את אירוע חגיגות 15 שנה לעמותה בתיאטרון הבימה בתל-אביב. אורחים רבים הגיעו ליהנות ממופע מחווה לזמרת המנוחה איימי ווינהאוס, בהשתתפות אמנים רבים. אורח הכבוד באירוע היה ד"ר דוריאן פסקוביץ', כיום בן 92, ולשעבר גולש הגלים הראשון בארץ. רכשו כרטיסים כתרומה לעמותה: ליאור גולדשטיין, עדי עזרא, עומרי כהן, ארז אלוביץ' ואישתו שרון איילון שילדה לא מזמן את בנם דן, מוטי אלמליח, רונית פישמן, יגאל וציפי לנדאו, שלמה ועתליה שמלצר, עופרה וישראל רייף, טובי וענבל שמלצר ואסף ויינר אשר יזם את האירוע.

ברית סדרות תאומות

Homeland, הגרסה האמריקנית של הסדרה הישראלית "חטופים", מצולמת בימים אלו במספר לוקיישנים בישראל. קשת ששידרה את המקור הישראלי ניצלה את המומנטום, וערכה בשישי בבוקר מפגש תחת הכותרת "תור הזהב של סדרות הדרמה בטלוויזיה". באירוע נכחו אורחים מחו"ל בהם בכירים מרשת הטלוויזיה האמריקנית Showtime ומאולפני FOX 21. הגיעו אילנה דיין, רון לשם, אבי ניר מנכ"ל קשת, דיוויד נבינס נשיא Showtime, גארי לוין סגן נשיא בכיר ב-Showtime, ברט סולקי נשיא FOX 21 וריק רוזן חבר דירקטוריון וראש מחלקת טלוויזיה ב-WME.

דיוויד נבינס, דליה רבין, ריק רוזן, גארי לוין, מפגש של
 דיוויד נבינס, דליה רבין, ריק רוזן, גארי לוין, מפגש של

נבינס, רבין, רוזן ולוין

בתום האירוע, שהתקיים במרכז רבין בתל-אביב, ליוותה דליה רבין את האורחים לסיור במוזיאון הישראלי הסוקר את הביוגרפיה האישית של יצחק רבין ז"ל. במוצ"ש, בסינמטק תל-אביב, נערכה הקרנה חגיגית לקראת שידור העונה השנייה של חטופים בישראל שתעלה בקיץ הקרוב, בנוכחות הצוות הישראלי של הסדרה, ואביו של היוצר והבמאי גידי רף - איש העסקים איתן רף.

חת משיק

ספרו החדש של פרופ' מאיר חת, "שוק ההון הישראלי במנהרת הזמן", הושק בחמישי בערב במכללה למינהל. פרופ' יורם רבין, דיקן בית-הספר למשפטים ע"ש שטריקס של המסלול האקדמי במכללה למינהל, היה ראשון המברכים וסיפר על הכותב הידוע יותר בכינויו "אירי". סם ברונפלד, יו"ר דירקטוריון הבורסה לניירות ערך, סיפר כי לפני יותר מ-40 שנה פרופ' חת קיבל אותו להתמחות אצלו ועל כך תמיד יהיה אסיר תודה.

זאב נוימן, גליה מאור, מאיר חת, השקת הספר
 זאב נוימן, גליה מאור, מאיר חת, השקת הספר

נוימן, מאור וחת

גליה מאור אמרה כי לא היססה לרגע בטרם נענתה להזמנה לדבר בערב ההשקה, וזאת על רקע ההערכה הגדולה שיש לה למחבר. עוד הגיעו לברך: פרופ' אמיר ברנע מבית הספר למינהל עסקים במרכז הבינתחומי בהרצליה, פרופ' זאב נוימן נשיא המסלול האקדמי המכללה למינהל, פרדי וידר לשעבר מנכ"ל איגוד הבנקים ועוד.

ושוב איתכם: קונדי רייס מתארחת

מנכ"ל מוטורולה ישראל שמעון דיק עסוק מאוד בימים אלו באירוח נשיא מוטורולה העולמית גרג בראון ובכירי החברה. הנכבדים הגיעו ארצה לקחת חלק בכנס של החברה בנושא פתרונות להגנת העורף. אורחת הכבוד במשלחת היא מזכירת המדינה האמריקנית לשעבר קונדוליסה רייס, המשמשת כיועצת לחברה, וזה לה ביקור ראשון בארץ מאז פרשה מתפקידה בינואר 2009.

דן שפירו, קונדוליסה רייס, גרג בראון, שמעון דיק, כנס מוטורולה להגנת העורף / צילום: ישראל סאן
 דן שפירו, קונדוליסה רייס, גרג בראון, שמעון דיק, כנס מוטורולה להגנת העורף / צילום: ישראל סאן

שפירו, רייס, בראון ודיק

אמש נערך קוקטייל חגיגי לרגל פתיחת הביקור במעונו של השגריר האמריקני בישראל דן שפירו בהרצליה פיתוח. בין 200 המוזמנים נצפו: דובי וייסגלס לשעבר מנהל לשכת ראשי הממשלה שרון ואולמרט, סטנלי ורודה פישר, אודי שני, איציק צאייג, דני איילון ורעייתו אן, סילבן וג'ודי שלום, מתן וילנאי, מייקל אורן, רבקה כרמי נשיאת אוניברסיטת בן גוריון, יוסי ביילין ורבים נוספים. בדברי הברכה שלה ציינה רייס כי זה הביקור ה-25 שלה בישראל. לדבריה, שתי המדינות - ארה"ב וישראל - מתמודדות עם אתגרים רבים ושתיהן עושות זאת באמצעות היכולת ליצור חדשנות כיוון שהן מאפשרות לאנשים לממש את הפוטנציאל שלהם. הקוקטייל היה רק יריית הפתיחה לסדר יום עמוס במיוחד שתוכנן לרייס בישראל.

מתן וילנאי, רבקה כרמי, מייקל אואן, כנס מוטורולה להגנת העורף / צילום: ישראל סאן
 מתן וילנאי, רבקה כרמי, מייקל אואן, כנס מוטורולה להגנת העורף / צילום: ישראל סאן

וילנאי, כרמי ואורן

רייס תהיה הדוברת המרכזית בכנס של מוטורולה, במסגרתו תחשוף החברה מערכת תקשורת ד ור רביעי מיוחדת לגופי ביטחון והצלה שהסניף הישראלי היה מעורב בפיתוחה. במהלך הביקור תיפגש רייס עם ראשי המדינה וביניהם: רה"מ בנימין נתניהו, נשיא המדינה שמעון פרס, רה"מ לשעבר אהוד אולמרט ואישים נוספים.