אדלר-חומסקי הוא הזוכה בתחרות קקטוס הזהב 2012

אדלר-חומסקי, שזו לו הזכייה הראשונה בתואר משרד הפרסום של השנה, מנצח בפער גדול מול המשרד הבא אחריו: 80 נקודות לעומת 53 נקודות לגיתם BBDO ■ טוויסטד זכה ב-15 נקודות בזכות קמפיין הדיגיטל "הבולבולים" עבור דורקס

משרד הפרסום אדלר-חומסקי הוא המנצח בתחרות קקטוס הזהב 2012. המשרד, שזו לו הזכייה הראשונה בתואר משרד השנה, מנצח בפער גדול מול המשרד הבא אחריו, עם 80 נקודות לעומת 53 נקודות לגיתם BBDO. במקום השלישי, בפער של נקודה אחת בלבד מגיתם, ניתב מקאן-אריקסון.

התחרות השנה נחלקה כמעט באופן מוחלט בין משרדי הפרסום הגדולים, שגרפו את רוב הניקוד, כשאל השלישייה המובילה מצטרפים גם באומן-בר-ריבנאי ושלמור-אבנון-עמיחי.

מי שהפתיע השנה בתחרות הוא משרד הפרסום יורו ישראל, שהתברג המקום הרביעי עם 32 נקודות. משרד אחר שזכה אף הוא בבולטות הוא משרד האינטראקטיב טוויסטד, שעבודה שיצר - "בולבולים" - הוגשה על-ידי הלקוח נאופרם, זאת מאחר שטוויסטד פרש בעבר מאיגוד חברות הפרסום ולכן אינו יכול לקחת חלק בתחרות.

7 משרדים אלה חולקים את רוב הפרסים ביניהם. יהושע TBWA וגליקמן-נטלר-סמסונוב מצטרפים אליהם עם נקודה אחת בלבד לכל משרד.

אדלר חייב ללקוחות הקטנים

בשנתיים האחרונות סיים אדלר-חומסקי את תחרות הקקטוס במקום השני. המשרד, שמחזיק בחלק מהתקציבים הגדולים בישראל, חב השנה את המדליות המשמעותיות שלו בגרנד קקטוס ובזהב דווקא ללקוחות קטנים יותר - לרשת שוקן, עבורה יצר את הקמפיין לקידום תחרות "דג הזהב" (תחרות קראייטיב של מודעות עיתונות, עב"ל), ועבור קמפיין פרו-בונו לגילוי אלצהיימר.

בסך-הכול זכה אדלר-חומסקי בשני תארי גרנד קקטוס, 7 מדליות זהב (מתוכן שתיים בקטגוריית ביצוע) 4 מדליות כסף ו-16 מדליות ארד. בין הלקוחות שעבורם זכה המשרד בארד נמנים שוופס ופלאפון.

הזוכה הגדול של קקטוס הזהב אשתקד, גיתם BBDO, המסתפק השנה כאמור במקום השני, זכה בגרנד קקטוס אחד עבור עבודה לאורביט, ב-3 מדליות זהב עבור עבודות לנתור, ניקול ואורביט ו-7 מדליות כסף.

זכיות ליורו

למקאן-אריקסון אין זכייה בגרנד קקטוס ולא בקטגוריית הביצוע (קראפט) היוקרתיות. יש למשרד 3 מדליות זהב עבור עבודות לרשות למלחמה בסמים, לאופטיקנה וסרטון ל-yes בכיכובו של אקי אבני. בנוסף, למשרד 7 מדליות כסף עבור פרסום קהילתי לכבדי שמיעה, מודעת דרושים עצמית, עבודות לג'יידייט, סלקום ובנק לאומי.

משרד יורו ישראל, שמעולם לא היה שחקן משמעותי בקקטוס, גרף שתי מדליות זהב עבור עבודות שגם זכו בתחרויות בעולם, עבור קולון ו-וניש קליה של רקיט בנקיזר. למדליות אלה מצטרפות מדליות ארד עבור עבודות למנטוס ולמכון למנהיגות.

אחריו, במקום החמישי בלבד, עם 23 נקודות, נמצא באומן-בר-ריבנאי, שלא זכה במדליות גרנד או זהב, ומסתפק ב-4 מדליות כסף וב-9 מדליות ארד. בצמוד אליו, שלמור-אבנון-עמיחי עם 22 נקודות - 3 מדליות כסף (מתוכן 2 על פרסום קהילתי) ו-7 מדליות ארד. אחריהם משרד האינטראקטיב טוויסטד עם 15 נקודות בזכות קמפיין "הבולבולים" עבור דורקס.

במקומות האחרונים גליקמן-נטלר-סמסונוב עם מדליית ארד אחת עבור עבודה לבנק הבינלאומי ויהושע TBWA עם עבודה למקדונלד'ס.

צויינו לשבח
 צויינו לשבח

קקטוס הזהב
 קקטוס הזהב