אדלר-חומסקי יטפל בתקציב הפרסום של טמבור

היקף הפרסום של טמבור בשנת 2011 עמד על 2.5 מיליון דולר במחירי מחירון

‎‎משרד הפרסום אדלר-חומסקי זכה בתקציב הפרסום של חברת טמבור. לשלב הגמר במכרז הגיעו משרדי הפרסום גיתם ‏BBDO‏, ברוקנר-נטע-יער ואדלר-חומסקי. בגיתם החליטו כבר לפני מספר ימים לא לשפר יותר הצעות מסחריות, ועל קו הסיום נותרו ברוקנר-נטע-יער ואדלר-חומסקי.

‏כפי שנחשף ב"גלובס", לפני מספר שבועות הוחלט בטמבור להפסיק את ההתקשרות עם משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי ולצאת למכרז חדש על התקציב. למרות שמדובר בתקציב פרסום לא גדול הוא עורר עניין רב בענף הפרסום - בין היתר בגלל מגוון אפשרויות של פעילויות קריאייטיב יוצאות דופן שהתאפשרו בעבר למשרדי הפרסום לעשות.

‏מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של טמבור ב-2011 עמד על 2.5 מיליון דולר במחירי מחירון.