מחיר הספסרות: הוועד האולימפי משהה מכירת כרטיסים לסוצ'י 2014

הפרשה שנחשפה ב"טיימס", במסגרתה חשוד גם יואב ברוק בניסיון למכור כרטיסים לאולימפיאדה במחירים מופקעים, גרמה לוועד האולימפי לנקוט בהליכי חירום

נמשכים הריקושטים סביב פרשיית הספסרות בכרטיסים למשחקים האולימפיים בלונדון 2012, שבה חשוד גם יואב ברוק, נציג החברה הישראלית איסתא ספורט.

הוועד האולימפי הבינלאומי (IOC) הודיע כי ישהה את מכירת הכרטיסים למשחקי החורף בסוצ'י 2014, עד להתבהרות התמונה ותום החקירה שיערוך בנושא.

כזכור, השבועון האנגלי "סאנדיי טיימס" חשף ביום ראשון כי 27 סוכני נסיעות וגורמים רשמיים שעובדים עם הוועד האולימפי, המייצגים 54 מדינות שונות מרחבי העולם, הציעו לתחקירני העיתון לקנות כרטיסים במחירים מופקעים. יואב ברוק תועד על-ידי המצלמה הנסתרת של "הטיימס" כשהוא אומר: "אני יכול יכול להשיג כרטיסים לכל אירוע באולימפיאדה". איסתא מסרה בתגובה: "מדובר בתחקיר פזיז ולא מהימן".

בינתיים, כאמור, החליט הוועד האולימפי הבינלאומי להשהות את תהליך בחירת ספקי הכרטיסים הרשמיים לסוצ'י 2014. לורד סבסטיאן קו, יו"ר הוועדה המארגנת של לונדון 2012, אמר כי "החשיפה של 'הטיימס' מדכאת במיוחד". לפי "הגרדיאן", לא צפויה ועדת האתיקה של הוועד האולימפי להגיש את מסקנות החקירה שלה לנושא לפני תום משחקי לונדון.