סכסוך מסחרי בין רשת יינות ביתן לחברת סנו. לפני ימים אחדים עצרה רשת יינות ביתן את כל ההזמנות מחברת סנו והסירה את מוצרי סנו מהמדפים, בעקבות מחלוקת מסחרית. הסכסוך המסחרי בין הצדדים נוגע לכלל מותגיה של קבוצת סנו כמו למשל סנו ג'וול, סנו מקסימה, כיף, קרמה ואחרים.
לדברי בכיר ברשת, "כל מה שסנו משווק, מפיץ ומוכר - בחוץ. אין הזמנות מסנו למרות שיש כמה חנויות שיש בהן עדיין מלאי".
זו לא הפעם הראשונה שבין הצדדים קיים סכסוך מסחרי. לפני כשנתיים, הוציאה רשת יינות ביתן את מוצרי סנו מהמדפים ממש לפני חג הפסח. סנו חזרה למדפי הרשת רק כעבור חודש. "הם רצו לראות איך אנחנו מסתדרים בפסח בלי סנו ואחרי שהם ראו שאנחנו מסתדרים מצוין, הם חזרו", אומר הבכיר.
לדבריו, "בסנו לא כל כך אוהבים את יינות ביתן. זה הספק היחיד שהוצאנו בכל השנים האחרונות. אנחנו משתדלים לא להוציא ספקים אבל הם הביאו אותנו למצב שאי אפשר להמשיך להתנהל כך: צד אחד צוחק וצד אחד בוכה".
רשת יינות ביתן מונה 27 סניפים ומחזור מכירותיה הסתכם בשנת 2011 ב-1.33 מיליארד שקל (לפני מע"מ). בשל היקף המכירות ברשת, מדובר בפגיעה בחברת סנו.
בסנו סירבו היום להתייחס לדברים ואמרו כי מדובר בעניין מסחרי בין הצדדים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.